Decathlon — лідер роздрібної торівлі спорттоварами — запустив ТБ-кампанію під загальним слоганом «Спорт робить світ кращим».
Короткі спортивні сюжети яскраво демонструють, як спорт спроможний змінити все на краще. Він спроможний перетворити недільний ранок у хвилину щастя з родиною, прогулючись разом на велосипедах, а ковток води — в справжню хвилину блаженства після фізичних вправ. Загалом за стилем ролики справляють, скоріше, враження документального фільму, ніж реклами.
Decathlon твердо вірить, що скрізь, де є спорт, світ стає кращим. Спорт допомагає робити нас більш відкритими, бути більш фізично та психічно загартованими, навіть більш екологічно обізнаними. Ось чому, як ніколи, Decathlon прагне, щоб спорт займав більш важливе місце в нашому житті.
Ролик підготоувала команда французької рекламної агенції Romance.
Пропонуємо вам також переглянути кампанію виробника ліжок та постільної білизни у Великій Британії Dreams. У роликах взяли участь члени Олімпійської збірної Великої Британії.