• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інтерв'ю

Співзасновник Lucky Generals Енді Нейрн про те, як удача може покращити вашу творчість

11 Серпня, 2021
Час прочитання: 4 хв.
A A
Співзасновник Lucky Generals Енді Нейрн про те, як удача може покращити вашу творчість
Share on FacebookShare on Twitter

Маючи за плечима майже 30 років досвіду роботи в рекламній індустрії, співзасновник Lucky Generals Енді Нейрн знає, що удача настільки ж важлива для успіху, як і важка праця. У своїй новій книзі «До удачі самотужки», Енді Нейрн розкриває, як шанс може зіграти свою роль у креативному процесі.

Маючи неабиякий досвід роботи в агентствах по обидва боки Атлантики, Енді нарешті ризикнув і створив власне агентство з друзямиколегами Хелен Калкрафт та Денні Брук-Тейлором. Назване Lucky Generals агентство отримало на честь знаменитого вислову Наполеона «Просто приведи мені своїх щасливих генералів», агентство більш ніж виправдало свою назву, успішно співпрацюючи з Amazon, Virgin Atlantic, Yorkshire Tea та багатьма іншими відомими брендами. За останні шість років Lucky Generals п’ять разів потрапляли до списку найкращих агентств року.

Співзасновник Lucky Generals Енді Нейрн про те, як удача може покращити вашу творчість
Енді Нейрн

«Я дійсно випадково потрапив у рекламу», — зізнається Енді в інтерв’ю онлайн-медіа Creative Boom, розповідаючи про те, як удача зіграла свою роль у його власній кар’єрі. Закінчивши юридичний факультет в Единбурзькому університеті, він перейшов на роботу в рекламу за порадою свого наукового керівника, щоб використати свої вміння та навички у більш творчому середовищі.

«Іншим щасливим випадком у моєму житті стала зустріч з Хелен і Денні, — каже Енді. — Я знаю стільки блискучих людей, які хотіли б заснувати власний бізнес, але планети для них чомусь не зовсім узгоджуються. Очевидно, вам потрібен талант, але цього замало. Вам також потрібні партнери, яким ви довірите своє життя. Тоді у вас виникає спільне бажання досягти чогось тільки разом, і навіть ваші сім’ї повинні дружити. Така єдність плюс вміння посміятися над собою особливо допомагає тоді, коли ви переживаєте важкі моменти. Саме тоді ви точно переконаєтеся: Я дійсно виграв джекпот з цими двома!».

Коли Lucky Generals використали силу удачі?

Нашою першою кампанією було боротьба з гомофобією у футболі. Проблема полягала в тому, що бюджет кампанії був крихітним. Але це лише змусило нас використати більше сил і креативу. Наша кампанія була без перебільшення прикладом креативу на шнурках. Ми надіслали бутси зі шнурками веселкового кольору кожному професійному гравцеві у Великій Британії та розгорнули кампанію підтримки в соціальних мережах. Через вісім років ця ідея викликала лінію білбордів на Coronation Street, веселкову арку над стадіоном «Уемблі» та команду Англії, яка грала у веселкових бутсах на Чемпіонаті Європи. Це стало уроком для всіх нас: іноді труднощі (наприклад, обмеження бюджету або драконівський дедлайн) можуть виявитися прихованим благословенням.

Співзасновник Lucky Generals Енді Нейрн про те, як удача може покращити вашу творчість
Бутси збірної Англії з футболу

Іншим прикладом цього може бути наша робота з Amazon. Ми стали першим британським агентством-партнером Amazon, коли нам був лише рік, і усвідомлювали, що їх може турбувати наша «молодість». Але ми знову перетворили цей очевидний недолік на силу, підкресливши, що наша «дрібність» означає, що ми будемо більш відданими, гнучкими та спритними. Це зіграло нам на руку. Як виявилося, у Джеффа Безоса було правило, що якщо команда не може нормально розділити дві піци, то це занадто велика команда. З тих пір ми створили для Amazon довготривалу глобальну кампанію, в якій представлені відомі всім «співочі ящики». Ми також стали першим британським агентством, яке виграло голоси американської публіки за найкращу кампанію для Super Bowl.

Існує багато інших прикладів — наприклад, як ми виграли тендер Yorkshire Tea навіть не готувавши презентацію, тому що клієнт просто з наших слів одразу побачив великий потенціал нашої ідеї. Або як ми натрапили на чудову стратегію для Pot Noodle, прочитавши в журналі історію про гімнастку. Або як перепозиціонували бренд Kahlúa, виявивши його зв’язок із культовим фільмом. Б’юсь об заклад, що більшість творчих людей мають подібні історії — просто ми не любимо визнавати, що доля допомогла нам!

Співзасновник Lucky Generals Енді Нейрн про те, як удача може покращити вашу творчість
Співочі ящики Amazon

Табу на удачу? Це неправильно!

Я вважаю, що це табу непотрібне з кількох причин. Перш за все, це мимоволі породжує самовдоволення. Говорячи собі, що наші історії успіху повністю пов’язані з нашою наполегливою працею та здібностями, ми налаштовуємось на самовтіху і як результат — на падіння. Наука довела, що люди мають більшу ймовірність досягти успіху, пам’ятаючи про все хороше, що нам дала доля. Я думаю, що те саме стосується компаній. Часто творчий прорив відбувається завдяки простому оцінюванню активу (наприклад, назви компанії, походження, айдентики чи даних), про який організація забула.

По-друге, це створює корпоративну культуру, де відповіддю на все є важка праця. Ми всі чули цей вислів: «Не існує просто удачі — чим важче ти працюватимеш, тим більше тобі пощастить». Як підприємець, я дуже вірю в результативність важких зусиль. Але одночасно я також знаю (як і будь-яка творча особистість), що найкращі ідеї не завжди випливають із того, що люди цілий день сидять за комп’ютером і нехтують спонтанними рішеннями. Натомість ви, швидше за все, зробите креативний прорив, якщо підете гуляти, подивитися фільм, послухати музику, почитати журнал на будь-яку тему тощо.

Хороша новина полягає в тому, що як тільки ви визнаєте, що удача існує, ви можете зробити навмисні кроки, щоб випробувати її і схилити терези на вашу користь. Саме про це і моя нова книга «До удачі самотужки».

Практикуйте пошук удачі кожен день. Переконайтесь, що ви активно намагаєтесь створювати щасливі випадки, а не просто сидіти склавши руки і сподіватися, що вони колись якось відбудуться.

Як креатори можуть наблизити свою удачу?

У своїй книзі я описую, як працює відомий композитор і музичний продюсер Квінсі Джонс. У нього є прекрасна фраза, яку він виклав на стіні своєї студії звукозапису: «Нехай Господь пройде через нашу кімнату!». Іншими словами, не плануйте все з точністю до секунди свого життя; залиште місце для несподіваних подій. Джонс продав сотні мільйонів записів таким чином, тому я вважаю, що всі ми могли б списати в нього цей вислів.

Крім того, я завжди повертаюся до тих самих чотирьох правил. Цінуйте те, що у вас є (креатори часто самі по собі є найгіршими критиками своєї роботи, але у кожного є надздібності, які ми часто не використовуємо). Шукайте можливості скрізь (творчі ідеї часто виникають із, здавалося б, випадкових обставин та збігів, тому переконайтесь, що ваше життя кипить і за межами офісу). Перетворіть нещастя на удачу (як і в прикладі «Веселкові шнурки», найкращі ідеї часто народжуються з чогось, що спочатку виглядає як проблема). І, нарешті, попрактикуйтесь шукати щастя щодня (переконайтесь, що ви активно намагаєтесь створювати ці щасливі випадки, а не просто сидите, склавши руки та сподіваєтесь, що удача сама по собі відбудеться).

Співзасновник Lucky Generals Енді Нейрн про те, як удача може покращити вашу творчість
Рекламна кампанія Kahula

Переваги та ризики удачі. На що потрібно звернути увагу креаторам?

Обіймаючи удачу, креатори швидше приходять до справді оригінальних ідей. Це схоже на те, як Девід Боуї писав тексти — розрізаючи газети та кидаючи шматки в повітря, поки з них створювалися нові фрази та строки. Так само і з Томом Уейтсом — він одночасно вмикає два радіоприймачі на різних станціях і прислухається до незвичайних зіткнень звуків чи ритмічних зв’язків. І як я вже говорив, це також корисний спосіб вберегтися від найбільшого ворога творця: самовдоволення. Чим більше ми цінуємо свою удачу, тим менша ймовірність бути зарозумілими, ледачими або формалістами, особливо коли йдеться про новий бриф.

Я думаю, єдиним мінусом удачі може бути той випадок, якщо ви сподіваєтесь ТІЛЬКИ на удачу. Але моя книга зовсім не про це. ЇЇ основний меседж — в тому, щоб вміти вживати активних заходів для покращення ваших шансів. Звідси порада «практикуйте щастя кожен день».

Чи можуть креатори платити за удачу? І якщо так, то як саме?

Творці, безумовно, можуть віддячити за удачу. Зрештою, нам постійно хтось допомагав і допомагає зараз . Насправді, я не вірю в ідею the self-made man or woman. Це ще один міф, який походить від відмови визнати існування удачі. Тож, якщо зможете, допомагайте іншим. Це може бути наставництво, неофіційні поради чи просто чесна професійна оцінка чиєїсь роботи. Зокрема, ті з нас, кому пощастило від народження (з родиною, походженням, часом, місцем), повинні усвідомлювати свій привілей і намагатися підтримувати тих, хто позбавлений таких привілеїв.

У моєму випадку я віддам усі свої роялті від книги до чудової організації під назвою Commercial Break. Ця допомагає дітям — вихідцям з робітничого класу отримати щасливий шанс реалізувати себе у креативних індустріях. Тому що удача має приносити задоволення і щастя не лише тобі…

Ілюстрація на головній: книга Енді Нейрна «До удачі самотужки»

Автор інтерв’ю: Дом Картер

Джерело


Читайте також:

Nebo на культурній орбіті: про мікрозавра, 769 футбольних м’ячів та інфлюенсинг

Теги: історіїкреативменеджмент

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

Війна, економічна нестабільність, змінений ринок — це реалії, у яких сьогодні працюють українські підприємці. Але для Іллі Неправди, співвласника студії Правда Studio і арт-директора низки креативних проєктів, виклики стали не...

Читати даліDetails

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025
Люди

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

28 Травня, 2025
Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.