За 14 років свого існування Spotify став найпопулярнішим музичним стрімінговим сервісом, зібравши за даними FIPP сто мільйонів користувачів з платною підпискою. Щоб зацікавити та розважити свою аудиторію, Spotify використовує дані про музичні вподобання слухачів і вміє дотепно реагувати на події в світі. Відтак в кампаніях Spotify є і Девід Бові, і заборонені музиканти, і чимало диваків-меломанів.
David Bowie Is Here (Spotify New York, 2018)
Те, як сервіс Spotify продемонстрував своє спонсорство нью-йоркської виставки David Bowie Is…, запам’яталося багатьом. Сервіс перетворив цілу станцію метро на експозицію, присвячену цьому музикантові. Там можна було побачити унікальні фото, придбати проїзні картки з тематичним дизайном, роздивитися мапу Нью-Йорку, на яку були нанесені місця, де полюбляв бувати Девід Бові, і, звісно, послухати музику. Ця кампанія показала, як бути цікавим спонсором, заінтригувавши публіку своєрідною філією виставки та ненав’язливо запросивши нью-йоркців завітати на Spotify, щоб насолодитися музикою Девіда Бові.
Thanks 2016 It’s Been Weird (Spotify New York, 2017)
Зовнішня реклама швидко переходить у формат діджитал, якщо їй вдається так зацікавити перехожих, що вони починають її фотографувати і публікувати ці фото в соцмережах. Саме це й відбулося з ініціативою Spotify наприкінці 2016 року. Сервіс зібрав дані про вподобання своїх слухачів і на основі цього створив серію кумедних постерів, які видалися дуже влучними людям, втомленим неспокійним 2016 роком.
Spotify Singles (Razorfish New York, 2016)
В цих кампаніях Spotify також використав дані, щоб персоналізувати взаємодію зі слухачами. Користувачі раптом дізналися про себе багато цікавих речей. Кого б вони слухали у, скажімо, 80-ті? Яких музикантів вони відкрили для себе ще до того, як тих наздогнала слава? Наскільки відрізняються їх музичні смаки від смаків їхніх друзів? У такий спосіб Spotify довів, що він дійсно розуміє свою аудиторію і те, яку роль музика грає в її житті.
Spotify Year in Music (Razorfish New York, 2015)
Ця кампанія Spotify була вперше запущена в 2014 році і відтоді стала популярним способом підбити підсумки за кожен наступний рік. Вона аналізує тренди серед меломанів всього світу і дозволяє кожному отримати певний висновок щодо власних вподобань, яким потім можна похизуватися в соцмережах. Такий підхід зробив цю кампанію надзвичайно помітною на різних медіаканалах, і брендові це не коштувало майже нічого.
President of Playlists (Spotify New York, 2017)
Наприкінці свого президентського терміну Барак Обама пожартував, що, мовляв, коли він покине Білий Дім, він би хотів працювати в Spotify. Сервіс Spotify підхопив цей жарт і вигадав для нього посаду – президент плейлистів, про що йому в Твіттері й повідомив гендиректор компанії. Це є хорошим прикладом того, як можна швидко та з гумором відреагувати на згадку свого бренда, скориставшись нагодою привернути до нього увагу публіки.
I’m With the Banned (Spotify New York, 2018)
Коли Дональд Трамп заборонив в’їзд до США громадянам ряду країн, Spotify запросив до співпраці музикантів з шести таких куточків світу. Разом зі своїми американськими колегами ті створили шість оригінальних музичних треків. Згодом проєкт включив у себе також документальний фільм про цих музикантів non grata. Таким чином Spotify вдалося за допомогою музики висловити свою думку щодо дуже гострого соціального питання.