Следы на песке – лучшая реклама. Креативная кампания Volkswagen

Нестандартное креативное решение предложило агентство Geometry Argentina в продвижении нового пикапа Volkswagen Amarok.

Напомним, когда у нас зима, в Аргентине – лето. И каждоые выходные толпы жителей Буэнос-Айреса и других больших городов вскакивают за руль и стремятся на пляжи, к побережью. Такой массовой аудитории даже у телевизора в эти дни не найдешь.

Решение агентства Geometry Argentina можно назвать суперкреативным. Задача: продвинуть новую модель пикапа Amarok от Volkswagen. Рекламисты создали всего двк покрышки, где в качестве протекторов было выгравировано слово AMAROK.  Пикап Volkswagen Amarok два месяца катался по песчаному побережью всей Аргентины, оставляя на песке характерный след. Вот так, не привлекая никаких медиа, используя в качестве рекламоносителя всего 2 колеса, агентство и рекламодатель смогли добиться потрясающего отклика. Ну во всякрм случае, по их утверждению.

Кстати, кейс Geometry Argentina тоже весьма креативен. Потому что вся презентация – это милая романтическая песня….

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Fortnite проти Apple: найпопулярніша гра позивається на найдорожчу компанію світу

Початок конфлікту між Fortnite та Apple ознаменував, зокрема, ролик, який кадр за кадром пародіює іконічну рекламу Apple «1984».

banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

Seadora — це рибна крамничка. Але онлайн. Її унікальність в тому, що рибку тут доставляють з різних країн вже за ...

Isobar Ukraine запускає послугу з розробки банерів з 3D і AR технологіями

Діджитал-агентство Isobar Ukraine протестувало нову послугу. Вона включає розробку банерів з 3D елементами під розміщення в Display & Video 360, ...

Компанія Optus збудувала велетенську іграшкову трасу для перегонів, щоб пояснити логотип «yes»

Все почалося з того, що новачок погодився приєднатися до монументального задуму дітей і збудувати разом з ними велетенську іграшкову трасу для перегонів.

Американські стоматологи зняли серію сатиричних відео про самолікування

Як показує ця серія сатиричних відео про самолікування від Американської асоціації ортодонтів, сам собі лікар – не те саме, що сам собі перукар.

Publicis Groupe запускає в Україні PR-агенцію MSL

Publicis Groupe оголосила про відкриття в Україні глобальної агенції MSL, що займається PR та інтегрованими комунікаціями. Утілюючи стратегію розвитку та ...