• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Skittles, Snickers і Old Spice на новий лад: TikTok ініціює римейки класичних рекламних роликів

30 Липня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Більш, ніж десятиліття тому, рекламна індустрія познайомила глядачів із рекламними роликами, які увійшли в історію і стали частиною поп-культури: Touch (Skittles), You’re Not Your When You’re Hungry (Snickers) та The Man Your Man Can Smell Like (Old Spice). А тепер платформа TikTok створює римейки цих класичних рекламних роликів для молодого покоління.

До участі в проєкті Re:Make by TikTok цей бренд залучив своїх найпопулярніших креативників, які по-своєму переробили знамениті рекламні кампанії. Публікацією цих римейків розпочинається челендж для всієї спільноти тіктокерів, яких запрошують створювати свої версії та оприлюднювати їх з хештегом #TikTokReMake.

Як стверджує платформа TikTok, її ініціатива Re:Make віддає належне іконічним рекламним кампаніям, які стали визначальними для індустрії та залишили свій слід у поп-культурі. Але ще однією метою цієї ініціативи є показати брендам і агенціям, як бути креативними на TikTok. Тобто, як знайти підхід до молодшого покоління споживачів, які проводять свій час на цій платформі.

Ця ініціатива відзначає річницю від запуску TikTok for Business, яка закликала робити тіктоки замість реклами.

Римейки класичних рекламних роликів в форматі TikTok виглядають ось так:

Оригінальний ролик Touch для Skittles створювали агенція TBWA/Chiat/Day New York і режисер Том Кунц з продакшн-компанії MJZ. Вони уявили такого собі цукеркового царя Мідаса, який перетворював на Skittles все, чого торкнеться.

А ось так креативники @maddiwinter і @nickuhas переробили цей ролик:

@maddiwinter

not me dissolving an entire building🙃 #SKITTLEStouch #tiktokremake #ad

♬ skittles touch official skittles – skittles

В 2010 році дебютувала кампанія You’re Not Your When You’re Hungry від BBDO New York. В ній голодні шлунки перевтілювали людей в когось абсолютно іншого, не схожого на них. Оригінальний ролик було знято австралійським режисером Крейгом Гіллеспі (теж з продакшн-компанії MJZ).

Популярний на TikTok творчий дует @rosssmith та його бабуся «перезняли» оригінальне відео з Бетті Вайт:

@rosssmith

You really shouldn’t hit the gym when you’re hungry @domitrick @snickersbar #SnickersPartner #BettyWhite #TikTokReMake

♬ original sound – Ross Smith

В тому ж 2010 році Old Spice та Wieden+Kennedy Portland запустили кампанію The Man Your Man Can Smell Like, в якій актор Ісайя Мустафа допоміг перетворити Old Spice з «таткового одеколону» на бренд, привабливий для молоді. Цей ролик теж зняв Том Кунц з MJZ.

Римейк цього ролика від TikTok Creative Lab і креативників @munyachawawa та @niall.gray пронизаний англійським гумором і містить чимало посилань на британські реалії:

@oldspiceuk

What’s better than a man smelling of Old Spice! Ain’t that right @munyachawawa #fyp #OldSpiceCaptain #foryourpage

♬ original sound – Old Spice UK

Ця ініціатива просуватиметься на платформі впродовж п’яти днів, але хештег #TikTokReMake існуватиме й далі, надихаючи креативників робити власні римейки рекламних роликів і пропонуючи нових кандидатів на редизайн в стилі TikTok.

Джерело

Теги: TikTokвідеогуморкреативмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025
Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU
Інсайти

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU

10 Липня, 2025
Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю
Відповідальність

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю

7 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.