Більш, ніж десятиліття тому, рекламна індустрія познайомила глядачів із рекламними роликами, які увійшли в історію і стали частиною поп-культури: Touch (Skittles), You’re Not Your When You’re Hungry (Snickers) та The Man Your Man Can Smell Like (Old Spice). А тепер платформа TikTok створює римейки цих класичних рекламних роликів для молодого покоління.
До участі в проєкті Re:Make by TikTok цей бренд залучив своїх найпопулярніших креативників, які по-своєму переробили знамениті рекламні кампанії. Публікацією цих римейків розпочинається челендж для всієї спільноти тіктокерів, яких запрошують створювати свої версії та оприлюднювати їх з хештегом #TikTokReMake.
Як стверджує платформа TikTok, її ініціатива Re:Make віддає належне іконічним рекламним кампаніям, які стали визначальними для індустрії та залишили свій слід у поп-культурі. Але ще однією метою цієї ініціативи є показати брендам і агенціям, як бути креативними на TikTok. Тобто, як знайти підхід до молодшого покоління споживачів, які проводять свій час на цій платформі.
Ця ініціатива відзначає річницю від запуску TikTok for Business, яка закликала робити тіктоки замість реклами.
Римейки класичних рекламних роликів в форматі TikTok виглядають ось так:
Оригінальний ролик Touch для Skittles створювали агенція TBWA/Chiat/Day New York і режисер Том Кунц з продакшн-компанії MJZ. Вони уявили такого собі цукеркового царя Мідаса, який перетворював на Skittles все, чого торкнеться.
А ось так креативники @maddiwinter і @nickuhas переробили цей ролик:
В 2010 році дебютувала кампанія You’re Not Your When You’re Hungry від BBDO New York. В ній голодні шлунки перевтілювали людей в когось абсолютно іншого, не схожого на них. Оригінальний ролик було знято австралійським режисером Крейгом Гіллеспі (теж з продакшн-компанії MJZ).
Популярний на TikTok творчий дует @rosssmith та його бабуся «перезняли» оригінальне відео з Бетті Вайт:
В тому ж 2010 році Old Spice та Wieden+Kennedy Portland запустили кампанію The Man Your Man Can Smell Like, в якій актор Ісайя Мустафа допоміг перетворити Old Spice з «таткового одеколону» на бренд, привабливий для молоді. Цей ролик теж зняв Том Кунц з MJZ.
Римейк цього ролика від TikTok Creative Lab і креативників @munyachawawa та @niall.gray пронизаний англійським гумором і містить чимало посилань на британські реалії:
Ця ініціатива просуватиметься на платформі впродовж п’яти днів, але хештег #TikTokReMake існуватиме й далі, надихаючи креативників робити власні римейки рекламних роликів і пропонуючи нових кандидатів на редизайн в стилі TikTok.