• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Шість прикладів інноваційного маркетингу телекомунікаційних компаній

30 Вересня, 2020
Час прочитання: 3 хв.
A A
Шість прикладів інноваційного маркетингу телекомунікаційних компаній
Share on FacebookShare on Twitter

Завдяки новаторському підходу до рекламних кампаній можна багато чого зробити: відкрити альтернативні банківські рахунки для малозабезпечених жителів Колумбії або гуманно відігнати акул від австралійських пляжів. Ці шість робіт, відібраних організаторами Cannes Lions зі свого величезного архіву на платформі The Work, демонструють, як креативність та винахідливість у маркетингу телекомунікаційних компаній дозволили їм розбудувати свій бренд та примножити цільову аудиторію.

Payphone Bank (Tigo-Une, Grey Bogota, 2017)

Телекомунікаційна компанія Tigo-Une та агенція Grey Colombia перетворили 13000 таксофонів на вулицях Колумбії у систему мікродепозитів для малозабезпечених прошарків населення. В цій країні для восьми мільйонів людей середня зарплата становить десь 3,5 долари на день, і система фінансових послуг досі оминала їх увагою. Тепер завдяки цій кампанії кожен може активувати свій власний рахунок у магазинах Tigo-Une і через таксофон перераховувати на нього заощаджені гроші (а це, як правило, сума, що вимірюється монетками). Ця кампанія показала, як можна пристосувати наявну інфраструктуру для того, щоб задовольнити потреби цільової аудиторії.

Txtbks (Smart Communications Inc, DDB Makati City, 2013)

Бідолашні філіппінські школярі мало не понадривали собі спини, щодня тягаючи до школи стоси підручників. Тому компанія Smart вирішила втрутитися і оцифрувала всю необхідну дітям інформацію, записавши її на SIM-картки, які можна вставити у набагато компактніші смартфони. Користь від такого практичного та новаторського рішення була для аудиторії очевидною. Це дозволило примножити капітал бренда та вирізнитися з-поміж інших у секторі споживчих товарів. А це в маркетингу телекомунікаційних компаній не так вже й просто зробити.

Clever Buoy (Optus, Fuel Communications Sydney, 2015)

Компанія-челенджер Optus вирішила зробити пляжі Австралії безпечнішими, для чого вона втілила в життя цікаву інновацію, яка була водночас ефективною, недорогою та гуманною, тобто саме такою, якою вона має бути для створення позитивного іміджу. Посідаючи лише друге місце в сфері телекомунікацій і не маючи ані бюджету, ані репутації головного гравця на цьому ринку, компанії Optus було конче необхідно зробити так, щоб її бренд нарешті помітили. А для цього вкрай важливо вчасно реагувати на можливості, які відкриваються завдяки інноваціям.

Rethink (Vivo, Young & Rubicam Sao Paulo, 2018)

Ще одним прикладом інноваційного маркетингу телекомунікаційних компаній є творча колаборація між Google та найбільшим телеком-оператором Бразилії, покликана припинити цькування в інтернеті. З’ясувавши, які соціальні проблеми є найгострішими, їм вдалося за допомогою пошукових запитів скерувати перебування онлайн в позитивніше русло як для жертв кібербулінгу, так і для хейтерів.

4G4Good (StarHub, DDB Singapore, 2015)

Ця кампанія дозволила користувачам StarHub щомісяця жертвувати свої невикористані хвилини та трафік на благодійність. У такий спосіб вони допомагали тим людям, які не завжди можуть дозволити собі оплату телефонних тарифів. Така проста інновація дозволила зменшити у інформаційній сфері відстань між забезпеченими та малозабезпеченими користувачами. Також вона показала, що бренд може бути дуже впливовим ініціатором благодійних заходів.

Apples Through Pears (Telenet, Wunderman Antwerp, 2015)

Щоб прорекламувати iPhone 6, російська компанія Telenet прив’язала кампанію Apple до тогочасних політичних подій – до заборони на ввіз фруктів з Європи до Росії. У Бельгії вона наліпила на груші, вирощені місцевими фермерами, стікери, які рекламували нову модель смартфону. Водночас ці стікери пропонували покупцям груш шанс виграти смартфон із надкушеним яблучком. Ця кампанія продемонструвала, як можна скористатися актуальними новинами з метою піару, і допомогла бельгійським фермерам продати зібраний урожай. Переглянути кейс можна тут.

ці стікери пропонували покупцям груш шанс виграти смартфон із надкушеним яблучком

Джерело


Пропонуємо також переглянути 10 зразків оригінальних креативних кампаній у форматі Digital Outdoor від British Airways, Reebok, Women’s Aid, Coca-Cola та інших брендів та організацій.

Теги: cannes lionsкреативмаркетинг і комунікаціїреклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Дві українські команди створили новий бренд для азербайджанського ринку. Courir — французька франшиза, яка декілька років працювала на ринку Кавказу, але зараз завершує свою співпрацю. Власники в Азербайджані вирішили продовжити...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.