Завдяки новаторському підходу до рекламних кампаній можна багато чого зробити: відкрити альтернативні банківські рахунки для малозабезпечених жителів Колумбії або гуманно відігнати акул від австралійських пляжів. Ці шість робіт, відібраних організаторами Cannes Lions зі свого величезного архіву на платформі The Work, демонструють, як креативність та винахідливість у маркетингу телекомунікаційних компаній дозволили їм розбудувати свій бренд та примножити цільову аудиторію.
Payphone Bank (Tigo-Une, Grey Bogota, 2017)
Телекомунікаційна компанія Tigo-Une та агенція Grey Colombia перетворили 13000 таксофонів на вулицях Колумбії у систему мікродепозитів для малозабезпечених прошарків населення. В цій країні для восьми мільйонів людей середня зарплата становить десь 3,5 долари на день, і система фінансових послуг досі оминала їх увагою. Тепер завдяки цій кампанії кожен може активувати свій власний рахунок у магазинах Tigo-Une і через таксофон перераховувати на нього заощаджені гроші (а це, як правило, сума, що вимірюється монетками). Ця кампанія показала, як можна пристосувати наявну інфраструктуру для того, щоб задовольнити потреби цільової аудиторії.
Txtbks (Smart Communications Inc, DDB Makati City, 2013)
Бідолашні філіппінські школярі мало не понадривали собі спини, щодня тягаючи до школи стоси підручників. Тому компанія Smart вирішила втрутитися і оцифрувала всю необхідну дітям інформацію, записавши її на SIM-картки, які можна вставити у набагато компактніші смартфони. Користь від такого практичного та новаторського рішення була для аудиторії очевидною. Це дозволило примножити капітал бренда та вирізнитися з-поміж інших у секторі споживчих товарів. А це в маркетингу телекомунікаційних компаній не так вже й просто зробити.
Clever Buoy (Optus, Fuel Communications Sydney, 2015)
Компанія-челенджер Optus вирішила зробити пляжі Австралії безпечнішими, для чого вона втілила в життя цікаву інновацію, яка була водночас ефективною, недорогою та гуманною, тобто саме такою, якою вона має бути для створення позитивного іміджу. Посідаючи лише друге місце в сфері телекомунікацій і не маючи ані бюджету, ані репутації головного гравця на цьому ринку, компанії Optus було конче необхідно зробити так, щоб її бренд нарешті помітили. А для цього вкрай важливо вчасно реагувати на можливості, які відкриваються завдяки інноваціям.
Rethink (Vivo, Young & Rubicam Sao Paulo, 2018)
Ще одним прикладом інноваційного маркетингу телекомунікаційних компаній є творча колаборація між Google та найбільшим телеком-оператором Бразилії, покликана припинити цькування в інтернеті. З’ясувавши, які соціальні проблеми є найгострішими, їм вдалося за допомогою пошукових запитів скерувати перебування онлайн в позитивніше русло як для жертв кібербулінгу, так і для хейтерів.
4G4Good (StarHub, DDB Singapore, 2015)
Ця кампанія дозволила користувачам StarHub щомісяця жертвувати свої невикористані хвилини та трафік на благодійність. У такий спосіб вони допомагали тим людям, які не завжди можуть дозволити собі оплату телефонних тарифів. Така проста інновація дозволила зменшити у інформаційній сфері відстань між забезпеченими та малозабезпеченими користувачами. Також вона показала, що бренд може бути дуже впливовим ініціатором благодійних заходів.
Apples Through Pears (Telenet, Wunderman Antwerp, 2015)
Щоб прорекламувати iPhone 6, російська компанія Telenet прив’язала кампанію Apple до тогочасних політичних подій – до заборони на ввіз фруктів з Європи до Росії. У Бельгії вона наліпила на груші, вирощені місцевими фермерами, стікери, які рекламували нову модель смартфону. Водночас ці стікери пропонували покупцям груш шанс виграти смартфон із надкушеним яблучком. Ця кампанія продемонструвала, як можна скористатися актуальними новинами з метою піару, і допомогла бельгійським фермерам продати зібраний урожай. Переглянути кейс можна тут.
Пропонуємо також переглянути 10 зразків оригінальних креативних кампаній у форматі Digital Outdoor від British Airways, Reebok, Women’s Aid, Coca-Cola та інших брендів та організацій.