Щелчок – и они ушли. Кампания в защиту исчезающих национальных культур

Знаменитый фотограф Джимми Нельсон и агентства JWT India/JWT Amsterdam запустили культурологическую социальную кампанию в защиту исчезающих культур и народностей.

Джимми Нельсон снимал представителей малых и исчезающих  народностей в течение последних 30 лет. Он  серьезно озабочен той негативной тенденцией, что вторжение цивилизации и доминантных культур неизменно ведет к ассимиляции и как результат – к исчезновению многих малых народностей. Культура любого народа – это великая ценность, и нам нужно обязательно сохранить культурные ценности даже самого небольшого народа. Потому что есть небольшие народы, но нет народов незначительных.

Первой ласточкой кампании, которая обещает стать глобальной, стал короткометражный фильма с более чем 1500 фотографиями, снятыми Джимми Нельсоном во время его путешествий в дальние уголки мира, где показана жизнь и портреты представителей незвестных ранее  36  настоящих коренных общин –  последних на нашей земле.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

11 липня стануть доступними доповіді про кризовий менеджмент та комунікації в рамках онлайн-конференції CASES

11 липня відбудеться онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR. Фахівці з проєкту «Дія», Українського фонду стартапів, Українського культурного фонду, Kyiv ...

Спекотний сезон Pit Bull FIGHT невдовзі розпочнеться. Рекламна кампанія вже розпочалася

З 1 липня розпочалася рекламна кампанія, приурочена до початку гаряче очікуваного другого сезону Pit Bull FIGHT – найзухвалішого бійцівського інтернет-шоу ...

Піца vs. курча: мережа фастфуду випустила на вулиці Портленда «перехоплювача піци»

Мережа Popeyes на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци», чиєю місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу.

У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді ...

Чи є креатив після карантину? Робота креативних команд у нових умовах

Креативні директори британської агенції Five by Five Global Раві Біхарі та Енді Манкузо розмірковують про те, чи є креатив після карантину, ...

Рідлі Скотт запрошує всіх долучатися до створення сіквелу «Життя за один день»

У 2010 році Рідлі Скотт та Кевін Макдональд створили за допомогою краудсорсингу документальний фільм, який показував один день життя на Землі.