Доволі часто ми стаємо випадковими свідками домашнього насильства. У ці моменти більшість свідків обирають тактику бездіяльності, побоюючись, що «зроблять ще гірше». Насправді люди просто не знають правильного алгоритму дій в таких випадках. R Agency та Amnesty International в Україні вирішили звернутися саме до свідків, а не постраждалих та створили інтерактивну платформу «Гаджети бачать», що навчає правильної поведінки в ситуаціях, коли ви стали свідком насильства.
Платформа моделює умовний інцидент. Кожне ваше рішення впливає на фінальний результат, але навіть якщо вибір був хибним, можна ознайомитись з правильним алгоритмом, що може врятувати життя.
«В українському суспільстві ще досі побутує стереотип, що домашнє насильство — це приватна справа, в яку не варто втручатися. Разом з тим українці та українки здебільшого не знають, як діяти. Така поведінка потенційних свідків лише поглиблює проблему. Наше завдання сьогодні — навчити чітких алгоритмів дій свідків насильства і мотивувати їх не ігнорувати конфліктні інциденти між родичами та спробувати допомогти», — зазначила Катерина Мітєва, речниця Amnesty International Україна.
«У кампанії є 2 головні канали комунікації: сітілайти та стікери, що розмістили в під’їздах багатоповерхівок. Основна мета сітілайтів показати, що гаджети постраждалих залишаються безпорадними свідками насильства. А от стікери ведуть на спеціальний лендінг, де люди буквально “стають свідками” агресії та дізнаються як зробити свій гаджет інструментом протидії насильству», — Олексій Провороцький, CEO R Agency.
Amnesty International Ukraine
Media and communication officer — Kateryna Mitieva
Executive director — Oksana Pokalchuk
R Agency
Creative Director — Dima Liutyi
Art Director — Kateryna Kotikhina
Art Director — Lenya Nakonechnyi
Designer — Artur Blihor
Copywriter — Danil Tertichniy
Copywriter — Illya Zhurava
Copywriter — Viktor Synkov
Account Director — Maria Ursta
Junior Account Manager — Andrii Burakov
Читайте також:
Люди 50+: як виміряти непомітність?