• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

SHAKE™ провів рестайлінг паковання легендарного коктейлю

31 Серпня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
SHAKE™ провів рестайлінг паковання легендарного коктейлю
Share on FacebookShare on Twitter

Цього літа в моді — цільні купальники! Адже вони ретельніше вуалюють таємницю та пробуджують апетит до внутрішнього вмісту. Аби підкреслити звабливу форму своєї витонченої пляшки, SHAKE™ також приодягнувся в нове цільне паковання «слівер» (від англ. «рукав»), виконане з яскравої та приємної на дотик матової плівки. Автором нового дизайну є Дмитро Цапко, артдиректор і засновник TS/D Agency, а співавтором виступив Олександр Стрижельчик, креативний директор Групи Компаній «Нові Продукти».

Вся улюблена лінійка космополітичних смаків — Bora Bora, Теquila Sombrero, Sexx on the Beach, Daiquiri, Ice Baby, Sprizz та Fragorino — набули нового трендового вигляду та ще більше впізнаваності й контрасту. Паралельно з оновленням дизайну SHAKE™ в склі 0,33 л, змінився лук коктейлів SHAKE™ в бляшанці 0,5 л. Завдяки використанню спеціального матового покриття, барвисту та стильну баночку ще приємніше тримати в руках. Новинки нещодавно надійшли до продажу і вже зваблюють із магазинних полиць шанувальників красивого осяйного життя.

Принагідно до редизайну паковання усієї продукції бренда було створено новий рекламний відеоролик Shake it, baby! Це — яскравий маніфест оновленого SHAKE™ 2021, закарбований у соковитому візуальному ряді, сповненому фану, куражу та найкрутіших спецефектів! До виробництва цієї непересічної роботи були залучені топові сучасні арткоманди та кліпмейкери: креатив — ISD Group, продакшн — No Stars, режисер — Медет Шаяхметов.

https://www.youtube.com/embed/NNR52r2Omdc”

В кадрі ми бачимо головну героїню: ефектну дівчину яскравої зовнішності у блискучому вбранні — задоволену, зухвалу, самовпевнену. Заряджена настроєм SHAKE™, вона пірнає у круговерть клубного життя: пістрявий натовп, потужний саунд, вир емоцій. Камера всюди слідує за щасливою героїнею, яка ніби парує над землею. Несуться інстаграмні стріми, летять тонни лайків, блищать променисті посмішки: саме так буває, коли ти — королева танцмайданчика і зірка соцмереж!

«SHAKE™ — піонер українського ринку слабоалкогольних напоїв. Він з’явився далекого 2003 року і став улюбленим первістком ГК “Нові Продукти”, втілюючи мрію аудиторії про красиве солодке життя. SHAKE™ супроводжує своїх споживачів крізь час і плинність поглядів, гнучко трансформуючись, а відтак завжди залишаючись у тренді. Наразі світом править ідея культурного різноманіття та віртуальної реальності, і це чудово накладається на імідж легкого та завжди неупередженого SHAKE™. Зовнішній вигляд, музичний смак, сексуальна орієнтація, рід занять та захоплення — все це найкраще працює в міксі, бувши найсмачнішим коктейлем життя! Тож SHAKE™ спонукає: змінюйся на краще, але залишайся собою, сміливо самовиражайся, але не нав’язуй свої погляди, — тоді ти обов’язково станеш епіцентром публічної уваги й об’єктом суспільного захвату», — поділився міркуваннями Борис Ткачов, директор зі стратегії та досліджень Групи Компаній «Нові Продукти».

Реліз рекламного ролика вже відбувся на початку серпня і поступово відеоробота поширюватиметься все новими медійними каналами. Адже всі мають дізнатися, що SHAKE™ з кожним роком виграновується, ніби осяйний діамант українського ринку напоїв. І нехай твоє літо смакує якомога довше з оновленим SHAKE™!


Читайте також:

Дизайнер Іван Фролов запустив лінійку агендерного одягу

Український бренд жіночого одягу JUL та етнографічний щоденник Ukrainian Folks випускають спільний молодіжний дроп

Теги: брендингредизайнсуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

Війна, економічна нестабільність, змінений ринок — це реалії, у яких сьогодні працюють українські підприємці. Але для Іллі Неправди, співвласника студії Правда Studio і арт-директора низки креативних проєктів, виклики стали не...

Читати даліDetails

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.