Цього літа в моді — цільні купальники! Адже вони ретельніше вуалюють таємницю та пробуджують апетит до внутрішнього вмісту. Аби підкреслити звабливу форму своєї витонченої пляшки, SHAKE™ також приодягнувся в нове цільне паковання «слівер» (від англ. «рукав»), виконане з яскравої та приємної на дотик матової плівки. Автором нового дизайну є Дмитро Цапко, артдиректор і засновник TS/D Agency, а співавтором виступив Олександр Стрижельчик, креативний директор Групи Компаній «Нові Продукти».
Вся улюблена лінійка космополітичних смаків — Bora Bora, Теquila Sombrero, Sexx on the Beach, Daiquiri, Ice Baby, Sprizz та Fragorino — набули нового трендового вигляду та ще більше впізнаваності й контрасту. Паралельно з оновленням дизайну SHAKE™ в склі 0,33 л, змінився лук коктейлів SHAKE™ в бляшанці 0,5 л. Завдяки використанню спеціального матового покриття, барвисту та стильну баночку ще приємніше тримати в руках. Новинки нещодавно надійшли до продажу і вже зваблюють із магазинних полиць шанувальників красивого осяйного життя.
Принагідно до редизайну паковання усієї продукції бренда було створено новий рекламний відеоролик Shake it, baby! Це — яскравий маніфест оновленого SHAKE™ 2021, закарбований у соковитому візуальному ряді, сповненому фану, куражу та найкрутіших спецефектів! До виробництва цієї непересічної роботи були залучені топові сучасні арткоманди та кліпмейкери: креатив — ISD Group, продакшн — No Stars, режисер — Медет Шаяхметов.
В кадрі ми бачимо головну героїню: ефектну дівчину яскравої зовнішності у блискучому вбранні — задоволену, зухвалу, самовпевнену. Заряджена настроєм SHAKE™, вона пірнає у круговерть клубного життя: пістрявий натовп, потужний саунд, вир емоцій. Камера всюди слідує за щасливою героїнею, яка ніби парує над землею. Несуться інстаграмні стріми, летять тонни лайків, блищать променисті посмішки: саме так буває, коли ти — королева танцмайданчика і зірка соцмереж!
«SHAKE™ — піонер українського ринку слабоалкогольних напоїв. Він з’явився далекого 2003 року і став улюбленим первістком ГК “Нові Продукти”, втілюючи мрію аудиторії про красиве солодке життя. SHAKE™ супроводжує своїх споживачів крізь час і плинність поглядів, гнучко трансформуючись, а відтак завжди залишаючись у тренді. Наразі світом править ідея культурного різноманіття та віртуальної реальності, і це чудово накладається на імідж легкого та завжди неупередженого SHAKE™. Зовнішній вигляд, музичний смак, сексуальна орієнтація, рід занять та захоплення — все це найкраще працює в міксі, бувши найсмачнішим коктейлем життя! Тож SHAKE™ спонукає: змінюйся на краще, але залишайся собою, сміливо самовиражайся, але не нав’язуй свої погляди, — тоді ти обов’язково станеш епіцентром публічної уваги й об’єктом суспільного захвату», — поділився міркуваннями Борис Ткачов, директор зі стратегії та досліджень Групи Компаній «Нові Продукти».
Реліз рекламного ролика вже відбувся на початку серпня і поступово відеоробота поширюватиметься все новими медійними каналами. Адже всі мають дізнатися, що SHAKE™ з кожним роком виграновується, ніби осяйний діамант українського ринку напоїв. І нехай твоє літо смакує якомога довше з оновленим SHAKE™!
Читайте також:
Дизайнер Іван Фролов запустив лінійку агендерного одягу
Український бренд жіночого одягу JUL та етнографічний щоденник Ukrainian Folks випускають спільний молодіжний дроп