Serviceplan показал «мудрых детей» в рождественской кампании для Auchan Retail

Serviceplan запустил 6-ти недельную рождественскую кампанию для новой торговой марки Auchan Retail France. Видеоролик рассказывает о детях, которые отказываются от нехороших поступков вспоминая, что Дед Мороз может не принести им подарки.

Симпатичный рождественский видеоролик, созданный Serviceplan France для Auchan Retail, показывает детей на грани совершения плохих поступков, таких как: удар мячом для гольфа по хрустальной люстре, затянутое пленкой сиденье унитаза и пуганье брата маской страшного клоуна. Каждый ребенок колеблется прежде чем стать непослушным, в итоге, принимает мудрое решение, что рождественский подарок все же предпочтительней.

Рождественское видео для Auchan призвано обратить внимание зрителей на 10 000 игрушек по «волшебной цене», которые доступны на веб-сайте auchan.fr в течении года. Ролик будет транслироваться на всех национальных ТВ каналах Франции и ключевых онлайн площадках.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Безпека в родині та суспільстві: соціальні кампанії про захист дітей

Безпека в родині та суспільстві: соціальні кампанії про захист дітей

Соціальні кампанії про захист дітей, які привертають увагу до проблем та ситуацій, з якими миритися не можна: від примусової праці до цькування в інтернеті.

Перший віртуальний велосипедний тур містами України

Український інститут разом із креативною компанією MOON Studio зняли віртуальний велосипедний тур вулицями Львова, Києва та Харкова. Відео в форматі ...

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Відтоді, як обсяг трафіку на YouTube збільшився на 30% за перші 2 тижні карантину, стало зрозуміло, що у сфері відеоконтенту ...

Арт-об’єкт «Маяк Інновацій» стане частиною light performance до Дня Києва

Арт-об’єкт «Маяк Інновацій» стане частиною light performance до Дня Києва

До дня Києва на арт-об’єкті «Маяк Інновацій», створеному на базі 60-метрової заводської труби, UNIT.City разом із Idealsecrets, Rentmedia та Magic ...

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Класичний мозковий штурм як інструмент пошуку нових ідей сьогодні під великим питанням. Чим його замінити, які інструменти для пошуку нових ...

На що схожі шрифти, які символізують людство?

Ідея Typelab Space Collection полягала в тому, щоб створити колекцію шрифтів, які змогли б стати візуальним втіленням всієї культури людства.