Сергій Бабкін у колаборації з «Майстернею кави» і креативним агентством Arriba! випустив лімітований бренд кави «Вона знає». Натхненням для цього став новий однойменний сингл артиста, присвячений його дружині Сніжані Бабкіній.
Ідею дизайну пакування втілено в найкращих романтичних традиціях: це «білий аркуш», на якому написано лист коханій. Arriba!: «Ми почали шукати й перечитувати любовні, романтичні листи відомих чоловіків до своїх Жінок, Муз. І помітили важливу деталь — вони всі написані власноруч. У “фізичних” листах відчувається енергія, сила, їх можна зберегти на довгі роки, перечитувати. Ми подумали: то чому ж не зробити з нашого пакування шматочок листа від НЬОГО до НЕЇ. Написаного власноруч».
Ідею дизайну пакування втілено в найкращих романтичних традиціях: це «білий аркуш», на якому написано лист коханій. Arriba!: «Ми почали шукати й перечитувати любовні, романтичні листи відомих чоловіків до своїх Жінок, Муз. І помітили важливу деталь — вони всі написані власноруч. У “фізичних” листах відчувається енергія, сила, їх можна зберегти на довгі роки, перечитувати. Ми подумали: то чому ж не зробити з нашого пакування шматочок листа від НЬОГО до НЕЇ. Написаного власноруч».
Сергій Бабкін — український музикант, актор, автор і виконавець власних пісень, учасник групи «5’nizza», тренер шоу «Голос країни» на телеканалі 1 + 1 та «Ліги сміху».
Читайте також:
Кава L’OR стала основою шедеврів від українських майстринь