• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Сенсотворці. Про що розповідає креативна ідея 18-го Українського маркетинг-форуму

28 Березня, 2025
Час прочитання: 1 хв.
A A
Сенсотворці. Про що розповідає креативна ідея 18-го Українського маркетинг-форуму
Share on FacebookShare on Twitter

Український маркетинг-форум у власних рекламних кампаніях завжди говорить про важливі для професійної маркетингової спільноти теми. 2025 рік не виняток. Креативну концепцію “Сенсотворці” для цьогорічного Українського маркетинг-форуму розробила креативна агенція Arriba!,до продакшену долучилась агенція Postmen, а постпродакшен зробив Starlight Media. В основі рекламної ідеї — спікери та їхні сенси, а підкреслює цю ідею фірмовий стиль, натхненний татуюваннями.

Макс Бурцев, креативний директор та засновник Arriba!, розповідає про задум: «Нові сенси та нова ідентичність — ключові поняття, які сьогодні визначають роль маркетингу. Ми живемо у час, коли сенси змінюються, переосмислюються, викарбовуються наново. Війна стерла старі, звичні правила. Як країна ми більше не озираємося навколо, а як суспільство — прокладаємо нові шляхи та формуємо власну культуру. Бізнес відіграє у цьому процесі значну роль, а маркетологи вже не просто забезпечують розвиток компаній, вони стають творцями нових сенсів, людьми, які впливають на формування нової ідентичності суспільства.

Саме тому ми обрали татуювання як візуальну основу 18-го Українського маркетинг-форуму. Адже кожне тату — це закарбовані сенси, які люди вкладають у власні історії. Воно стає частиною унікальної, неповторної особистості. Так само й кожен бренд, кожна кампанія, кожен продукт сьогодні так чи інакше впливає на створення нової ідентичності. До того ж форум досягнув свого повноліття. А повноліття — це завжди пошук власного голосу, нові виклики та трохи здорового бунту».

Цьогорічний форум пропонує великий культурний блок у перший день події. Спікери обговорюватимуть теми культурної дипломатії, української ідентичності, просування армії, створення культури, дружньої до ветеранів, та пошуку нових ідей. Бізнес-виступи у другий день події також матимуть культурну складову, що стає трендом.

Програма передбачає культурні перформанси від творчого об’єднання МУР та від музичного проєкту Phil it, а також інші активності, які дадуть учасникам змогу зануритися в атмосферу творчості.

Серед спікерів цього року культурні та громадські діячі, представники креативних індустрій та маркетологи, які впроваджують культурні проєкти у життя.

Свіжими бізнес-кейсами та маркетинговими стратегіями поділяться Ігор Смілянський, генеральний директор Укрпошти: Олександр Шевченко, керівник з комунікацій пасажирського напряму Укрзалізниці; Дмитро та Аліна Сердюк, дизайнери, співзасновники бренду byMe; Олена Плахова, директорка з управління репутацією групи компаній NOVA; Ксенія Сікорська, маркетинг-директорка ПУМБ; Вікторія Ковальова, Vice President of Product and Brand Marketing в Uklon; Анастасія Ненашева, голова департаменту маркетингу Visa в 17 країнах; Євгенія Роїк, маркетинг-менеджерка Bunge; Оксана Тарас, керівниця бренду Delickcious компанії Kormotech; Олег Мірошниченко, керівник напряму власних брендів Suziria; Катерина Співакова, директорка з комунікацій та взаємодії з урядом Kernel; Сергій Костя, регіональний маркетинг-директор Bolt у країнах Східної Європи та Азії; Аві Щупак, керівниця маркетингових комунікацій групи компаній DVL (Datagroup, Volia, lifecell), та інші.

Загалом на події будуть виступати більш ніж 70 спікерів. Програма постійно оновлюється, деталі та реєстрація на сайті події: https://cutt.ly/WrpBG43y

Теги: креативкреативні індустрії

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo спільно з креативною агенцією Taktika випустила нову рекламну кампанію, присвячену снам домашніх улюбленців. Особливістю промороликів стало поєднання різних технік: зйомка улюбленців, 3D-моделювання, AI-генерування. Для MasterZoo кожен...

Читати даліDetails

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

24 Квітня, 2025
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.