Производитель электроники Samsung в Чили представил первый короткий мультфильм, полностью созданный с помощью смартфона. Ролик был снят на Galaxy Note 10 совместно с агентством Cheil, входящим в состав Samsung Group.

Двухминутный анимационный ролик The Power of Your Dream («Сила твоей мечты») рассказывает об архитекторе, создающем планировку экологичного здания. После того, как он случайно портит свои бумажные чертежи, герой ролика начинает использовать для работы Galaxy Note 10. В результате он экономит время, занимаясь проектированием в дороге, и успешно презентует свой проект, показывая этапы его создания в режиме реального времени.

В работе над мультфильмом создатели применили технику мультиплановой съемки, которая использовалась компанией Disney в 1950-х годах, говорится в описании ролика на Ads of the World. Также Samsung и Cheil задействовали в съемке приложение 3D-сканер.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах

В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні ...

corona_colosseum2_1

Досвід Італії: чого слід чекати рекламній індустрії

Саме Італію зараз можна вважати передвісницею тих змін, яких слід чекати рекламній індустрії та медійній сфері інших західних країн у часи кризи.

Пандемічна комунікація бренду: швидке реагування, планування, релевантність

Про стратегію поведінки брендів під час надзвичайної ситуації, якою стала пандемія короновірусу, розповідають Сhief Еxecutive Оfficer в MullenLowe Adventa Світлана ...

Гонщики «Формули-1» вийшли на віртуальну трасу (і не лише вони)

Оскільки нинішній спортивний сезон було призупинено, організатори «Формули-1», щоб фанати та гонщики не скучили, перенесли перегони на віртуальну трасу.

Гравець під ніком «Знижка»: мережа KFC влаштувала полювання в грі Fortnite

Мережа KFC влаштувала полювання в онлайн-грі Fortnite, метою якого було перемогти п’ять кращих професійних гравців кіберспорту, щоб виграти знижки.