С Новым Годом! Поздравление Reklamaster.com

Друзья!

Мы с детства привыкли, что Новый Год и Рождество – это сказочные праздники, праздники полные добра, надежды, любви и теплоты, несмотря на зимнее время года (на погоду не обращаем внимания).

Мы ценим и любим наших друзей все 365 дней в году, но наступление Нового года, смена календаря – это особое время, располагающее не к пафосной трибуне, к дружескому разговору.

От всей души мы желаем вам друзья, добиться всего желаемого и осуществить все запланированное. И это относится не только к бизнесу – это относится ко всей нашей жизни.

Мы исповедуем креативность, и не можем пройти мимо этого понятия даже накануне путешествия к накрытому столу. Потому что добиваются желаемого только креативные, творческие люди, умеющие создавать. Создавать все – от маркетинговой стратегии до пирожков с вишнями. Причем и то и другое одинаково восхитительно. Так что, когда вы откроете форточку, чтобы впустить Новый Год, пусть первым влетит в нее креативность. Ее никогда не бывает много.

С Новым годом и Рождеством, друзья. Вкусного и пьянящего креатива Вам – все 365 дней!

Ваш Reklamaster.com

А это для соответствующего фона:

Заглавная иллюстрация: https://ua.depositphotos.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

11 липня стануть доступними доповіді про кризовий менеджмент та комунікації в рамках онлайн-конференції CASES

11 липня відбудеться онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR. Фахівці з проєкту «Дія», Українського фонду стартапів, Українського культурного фонду, Kyiv ...

Спекотний сезон Pit Bull FIGHT невдовзі розпочнеться. Рекламна кампанія вже розпочалася

З 1 липня розпочалася рекламна кампанія, приурочена до початку гаряче очікуваного другого сезону Pit Bull FIGHT – найзухвалішого бійцівського інтернет-шоу ...

Піца vs. курча: мережа фастфуду випустила на вулиці Портленда «перехоплювача піци»

Мережа Popeyes на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци», чиєю місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу.

У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді ...

Чи є креатив після карантину? Робота креативних команд у нових умовах

Креативні директори британської агенції Five by Five Global Раві Біхарі та Енді Манкузо розмірковують про те, чи є креатив після карантину, ...

Рідлі Скотт запрошує всіх долучатися до створення сіквелу «Життя за один день»

У 2010 році Рідлі Скотт та Кевін Макдональд створили за допомогою краудсорсингу документальний фільм, який показував один день життя на Землі.