Понад рік RTB House трансформує свою платформу, щоби зробити її сумісною з Privacy Sandbox від Google. У червні компанія стала першою DSP-платформою у світі, яка здійснила покази реклами для майже 500 рекламодавців за новим стандартом FLEDGE без використання сторонніх cookies.
Google оголосив про свої плани поступово відмовитися від підтримки сторонніх cookies на початку 2020 року. Для реалізації цих планів запустили Privacy Sandbox — ініціативу зі створення нових вебстандартів для підтримання розвитку онлайн-реклами без сторонніх cookies. А нещодавно IT-гігант підтвердив свої наміри, анонсувавши переведення сервісів на нові вебстандарти наприкінці 2022 та початок блокування сторонніх cookies із середини 2023.
RTB House тестує оновлену систему таргетингу
RTB House долучилися до цього процесу, щойно почався етап тестування закупівлі медійної реклами через онлайн-аукціони (RTB). У тісній співпраці з командою Google компанія досягла помітних результатів: був покращений контекстний таргетинг на основі власних даних та обробки природної мови. Система вже працює для майже 40 мов.
Інна Повнич, Agency Sales Director RTB House: «Важливо, що співпраця з командою Google є двосторонньою. Ми не лише маємо можливість підготуватися і пристосувати свої інструменти до роботи за новими правилами, але й паблішери та рекламодавці також можуть своїм зворотним зв’язком під час участі в тестуванні цих стандартів впливати на те, як вони, власне, працюватимуть у кінцевому вигляді. З досвіду RTB House можу сказати, що цей підхід чудово працює. Google Chrome в цілому впровадив усі рекомендації нашої компанії в рамках ініціативи Privacy Sandbox».
Внесок до проєкту TURTLEDOVE
Для розробки вебстандарту FLEDGE, який дає змогу рекламодавцям створювати персоналізовані аудиторії й налаштовувати рекламні аукціони без використання сторонніх cookies, RTB-команда Google запустила проєкт TURTLEDOVE. RTB House активно долучилися до його реалізації.
Компанія запропонувала два покращення, які були повністю інтегровані в новий вебстандарт:
- Product-level TURTLEDOVE — забезпечує показ релевантної реклами, зберігаючи персоніфікований досвід користувачів та ефективність персоналізації при груповому таргетуванні. Внутрішнє тестування ефективності персоналізації сягнуло показника в 94,5 %.
- Outcome-based TURTLEDOVE — зберігає точність встановлення ставок на рівні користувача, підтримуючи гарантії конфіденційності на основі груп. Внутрішнє тестування підтримки ефективності торгів сягнуло рівня 99,98 %.
Більше подробиць про бачення RTB House майбутнього персоналізованої реклами у світі без сторонніх cookies з наочними прикладами можна знайти в блозі компанії.
Читайте також:
CASES проведе безкоштовний вебінар про продажі креативних послуг у Великобританії
Всесвіт візуальних комунікацій і пам’ятка дизайнеру-початківцю: головне з четвертого вебінару для культурних менеджерів