Catsnake — лондонське агентство, яке мислить масштабно і робить все можливе — знає, що історії можуть змінити світ на краще. Будемо сподіватися, що їх остання кампанія, розроблена для найбільшої у Великобританії природоохоронної благодійної організації RSPB, зачепить серця людей, заохотить їх проявити ініціативу та взяти участь у місії організації щодо подолання найбільших загроз у світі та сприяння відновленню життєво важливого зв’язку між людьми та природою.
Тісно співпрацюючи з незалежною студією Aardman, було створено телевізійний ролик «Time Flies» — анімована однохвилинна реклама, яка фіксує крихкість чудової дикої природи, яка існує, і яку потрібно захищати, навіть після того, як нас давно немає. «Наш зв’язок з природою незамінний, — каже RSPB. — Це зв’язок, який ми повинні берегти, інакше “ми будемо втрачені”». Третина доходу організації надходить від тих, хто проявляє турботу до природи.
Згідно з дослідженням організації RSPB, проведеним компанією Catsnake, цільова аудиторія організації має невіддільний і справжній зв’язок із навколишнім середовищем і щиро оцінює цей зв’язок як важливий для нашого колективного майбутнього.
Завдяки акторові, нагородженого премією «Оскар» Jim Broadbent, який озвучив проєкт, творчій команді вдається передати це почуття за допомогою зворушливої історії про синю синицю, відокремлену від батьків — візуальна метафора, що висвітлює як ми розлучаємось. На щастя, маленька пташка знаходить дорогу додому — це рух, який, ймовірно, змусить глядачів від радості заплакати, а також зміцнює самовідданість та наполегливу роботу організації, яка допоможе створити майбутнє, наповнене природою.
Це було абсолютне задоволення
«Ми надзвичайно пишаємось нашою новою рекламою та успішним завершенням багатомісячної роботи між командою RSPB Legacy, Catsnake та Aardman. Сподіваємось, що те, що історія розповідається за допомогою приголомшливої анімації, торкнеться душі людей по всій країні, коли вони будуть слідкувати за подорожжю нашої молодої блакитної синиці; таку, яку можна зберегти лише для майбутніх поколінь, діючи зараз», — каже Vicki O’Hare, керівниця маркетингу в RSPB.
Catsnake вважав, що одним з найефективніших способів передати сутність природи є анімація та дизайн аквареллю. Це дозволило їм викликати у глядачів почуття ностальгії, «естетика, створена своїми руками, прекрасно поєднується з органічним характером сюжету», — ділиться агентство.
Говорячи про ролик (режисером якого був Bram Ttwheam) Edward Dark, співдиректор”Time Flies” і генеральний директор Catsnake, сказав: «Співпраця з Aardman над телевізійною рекламою “Time Flies” для RSPB була абсолютним задоволенням. Ти ніколи не знаєш, чи справді хороша репутація компанії, поки ти не почнеш працювати з ними, і, я радий сказати, що Aardman виправдав їхню блискучу репутацію!»
«Я особисто відчув, що управління цим проєктом з надзвичайно талановитою та дружньою людиною (дві риси, які не завжди поєднуються між собою), Bram Ttwheam — це радість. Ми не тільки знаходимось на одній хвилі з першого дня, але і творчий талант, оригінальність та величезні технічні навички, які він, та вся команда Aardman, привнесла у проєкт, зробили фінальний фільм кращим. Я надзвичайно пишаюся тим, що ми створили разом, і сподіваюся, що незабаром ми зможемо це зробити знову», — продовжив Dark.
Ttwheam зізнався, що був радий бути частиною команди, яка реалізувала цю зворушливу рекламу: «Котячі змії мають схильність до сильного оповідання з великим серцем. Edward спілкується з такою ясністю, що поділитися своїм баченням було абсолютним задоволенням. Вироби з такими багатими швами зустрічаються рідко, і було приємно досліджувати незліченну кількість можливостей. Робота в іншому стилі та розповідь історії з таким розмахом були надзвичайно корисними. Якщо можливість спільної роботи коли-небудь знову з’явиться, я візьму її обома руками».
Анімаційний ролик «Time Flies» вийшов в ефір 6 вересня і був присвячений Тижню пам’яті благодійності (відзначається 6 — 12 вересня). RSPB хоче показати, як добрий жест називання природи одним із бенефіціарів своєї волі може допомогти благодійній організації захистити чудову дику природу та її майбутнє.
Кредити:
- Клієнт: RSPB
- Агентство: Catsnake
- Режисер: Bram Ttwheam
- Виробництво: Aardman
- Співрежисер: Edward Dark
Читайте також:
Як врятувати «Древо». Суспільство закликають допомогти приватному музею
У Києві відбудеться «Марафон для всіх»