• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відповідальність

Реклама «Time Flies» закликає захистити природу

27 Вересня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Реклама «Time Flies» закликає захистити природу
Share on FacebookShare on Twitter

Catsnake — лондонське агентство, яке мислить масштабно і робить все можливе — знає, що історії можуть змінити світ на краще. Будемо сподіватися, що їх остання кампанія, розроблена для найбільшої у Великобританії природоохоронної благодійної організації RSPB, зачепить серця людей, заохотить їх проявити ініціативу та взяти участь у місії організації щодо подолання найбільших загроз у світі та сприяння відновленню життєво важливого зв’язку між людьми та природою.

Time Flies

Тісно співпрацюючи з незалежною студією Aardman, було створено телевізійний ролик «Time Flies» — анімована однохвилинна реклама, яка фіксує крихкість чудової дикої природи, яка існує, і яку потрібно захищати, навіть після того, як нас давно немає. «Наш зв’язок з природою незамінний, — каже RSPB. — Це зв’язок, який ми повинні берегти, інакше “ми будемо втрачені”». Третина доходу організації надходить від тих, хто проявляє турботу до природи.

Згідно з дослідженням організації RSPB, проведеним компанією Catsnake, цільова аудиторія організації має невіддільний і справжній зв’язок із навколишнім середовищем і щиро оцінює цей зв’язок як важливий для нашого колективного майбутнього.

Завдяки акторові, нагородженого премією «Оскар» Jim Broadbent, який озвучив проєкт, творчій команді вдається передати це почуття за допомогою зворушливої ​​історії про синю синицю, відокремлену від батьків — візуальна метафора, що висвітлює як ми розлучаємось. На щастя, маленька пташка знаходить дорогу додому — це рух, який, ймовірно, змусить глядачів від радості заплакати, а також зміцнює самовідданість та наполегливу роботу організації, яка допоможе створити майбутнє, наповнене природою.

Це було абсолютне задоволення

«Ми надзвичайно пишаємось нашою новою рекламою та успішним завершенням багатомісячної роботи між командою RSPB Legacy, Catsnake та Aardman. Сподіваємось, що те, що історія розповідається за допомогою приголомшливої ​​анімації, торкнеться душі людей по всій країні, коли вони будуть слідкувати за подорожжю нашої молодої блакитної синиці; таку, яку можна зберегти лише для майбутніх поколінь, діючи зараз», — каже Vicki O’Hare, керівниця маркетингу в RSPB.

Time Flies

Catsnake вважав, що одним з найефективніших способів передати сутність природи є анімація та дизайн аквареллю. Це дозволило їм викликати у глядачів почуття ностальгії, «естетика, створена своїми руками, прекрасно поєднується з органічним характером сюжету», — ділиться агентство.

Говорячи про ролик (режисером якого був Bram Ttwheam) Edward Dark, співдиректор”Time Flies” і генеральний директор Catsnake, сказав: «Співпраця з Aardman над телевізійною рекламою “Time Flies” для RSPB була абсолютним задоволенням. Ти ніколи не знаєш, чи справді хороша репутація компанії, поки ти не почнеш працювати з ними, і, я радий сказати, що Aardman виправдав їхню блискучу репутацію!»

Catsnake

«Я особисто відчув, що управління цим проєктом з надзвичайно талановитою та дружньою людиною (дві риси, які не завжди поєднуються між собою), Bram Ttwheam — це радість. Ми не тільки знаходимось на одній хвилі з першого дня, але і творчий талант, оригінальність та величезні технічні навички, які він, та вся команда Aardman, привнесла у проєкт, зробили фінальний фільм кращим. Я надзвичайно пишаюся тим, що ми створили разом, і сподіваюся, що незабаром ми зможемо це зробити знову», — продовжив Dark.

Ttwheam зізнався, що був радий бути частиною команди, яка реалізувала цю зворушливу рекламу: «Котячі змії мають схильність до сильного оповідання з великим серцем. Edward спілкується з такою ясністю, що поділитися своїм баченням було абсолютним задоволенням. Вироби з такими багатими швами зустрічаються рідко, і було приємно досліджувати незліченну кількість можливостей. Робота в іншому стилі та розповідь історії з таким розмахом були надзвичайно корисними. Якщо можливість спільної роботи коли-небудь знову з’явиться, я візьму її обома руками».

Анімаційний ролик «Time Flies» вийшов в ефір 6 вересня і був присвячений Тижню пам’яті благодійності (відзначається 6 — 12 вересня). RSPB хоче показати, як добрий жест називання природи одним із бенефіціарів своєї волі може допомогти благодійній організації захистити чудову дику природу та її майбутнє.

Кредити:

  • Клієнт: RSPB
  • Агентство: Catsnake
  • Режисер: Bram Ttwheam
  • Виробництво: Aardman
  • Співрежисер: Edward Dark

Джерело


Читайте також:

Як врятувати «Древо». Суспільство закликають допомогти приватному музею

У Києві відбудеться «Марафон для всіх»

Теги: cоціальна рекламаанімаціявідеоісторіїкреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.