Цей QR-код, показаний у вкрай мінімалістичній рекламі до Супербоулу, відсканували стільки глядачів, що сайт Coinbase часом не витримував навали відвідувачів.
Біржа криптовалют Coinbase вчора викотила свій перший ролик до Супербоулу, який одразу ж спровокував жваве його обговорення і шалене сканування.
Ролик на 60 секунд містить в собі один лише QR-код, який змінює кольори і плаває на чорному тлі пустого екрану. І оце й усе. Більше в ньому нічого немає.
Ось такий ролик:
(Загалом, це схоже на сумнозвісний логотип-скрінсейвер DVD, створений Google, сміху заради.)
Над своїм роликом до Супербоулу криптобіржа Coinbase співпрацювала з агенцією Accenture Interactive. І ці креативники, певно, можуть привітати себе із запуском успішної кампанії, оскільки їхній ролик заінтригував глядачів настільки, що вони валом повалили на сайт, куди цей QR-код веде. Деякі з відвідувачів, щоправда, через надмірний трафік навіть отримали повідомлення про помилку.
QR-код з ролика веде на сторінку Coinbase, яка пропонує 15 доларів у біткойнах за реєстрацію на сайті. Втім, пропозиція обмежена, як показує таймер, і завершується 15 лютого о 12:30. А тих, хто вже мають свій акаунт, запрошують взяти участь в лотереї із призовим фондом у 3 мільйони доларів у біткойнах.
Ролик Coinbase став для багатьох несподіванкою ще й тому, що ця криптобіржа, на відміну від інших криптоплатформ, жодних планів щодо своєї появи під час Супербоулу не анонсувала.
В соцмережах цей ролик своєю зухвалістю привернув до себе неабияку увагу як з боку споживачів, так і з боку інших брендів. І, як-то кажуть, імітація — найщиріша форма лестощів:
Читайте також:
Cadbury створює власну криптовалюту і заохочує анічогісінько не робити.
Платформа Sesocio перетворила на музику коливання криптовалют.
Пристрій для майнингу криптовалюти: просто закинути в море.