На світі небагато знайдеться тих щасливців, яким випало стати авторами славнозвісних різдвяних роликів John Lewis. Але, хоча мережа супермаркетів і оминула увагою історію, написану семирічним хлопчиком 26 років тому, платформа Twitter вирішила перетворити цей твіт на власний різдвяний ролик.
Маркетингова команда агенції David Madrid, клієнтом якої є Twitter, знайшла на цій платформі твіт, опублікований користувачем Дананном МакАліром в листопаді 2020 року. Він знайшов у своїх родинних архівах різдвяну історію, яку він написав колись давно, ще зовсім малим хлопцем, і опублікував її з тегом John Lewis, жартома запрошуючи цього ритейлера, скористатися такою чудовою ідеєю до Різдва 2021.
В ході жвавого обговорення цього посту чимало людей погодилися, що такий політ дитячої фантазії дійсно вартий бути втіленим на екрані.
Щоправда, мережа John Lewis такою пропозицією не спокусилася… А от Twitter мила (і трагічна!) історія про двох сніжинок, яких спіткала жахлива доля на фабриці штучного снігу, навпаки — заінтригувала.
Зусиллями режисерки Роксани Кемпой зі студії Passion Pictures Paris ця історія знайшла своє втілення у яскравій анімації.
Взявши приклад із типових різдвяних акцій John Lewis, платформа Twitter також вирішила перетворити персонажів ролика на лімітовану серію м’яких іграшок. Такі іграшки будуть роздані в якості призів тим користувачам платформи, які лишатимуть цікаві відгуки про цей ролик, розповідаючи, що їм в ньому сподобалося.
Карлос Канту, директор з маркетингу Twitter в регіоні EMEA, зазначає: «Між Twitter і телебаченням завжди існувала неймовірна синергія, а різдвяна реклама є хорошим доказом цього. Коли наші партнери з David показали нам милий твіт Дананна, ми одразу зрозуміли, що нам треба робити. Ми раді зробити такий суто твіттерівський внесок у магію Різдва».
Що й казати, автор історії був у непідробному захваті від такої новини:
Нагадуємо:
Космічна прибулиця знайомиться з Різдвом в новому ролику John Lewis.