• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Різдвяний ролик з історії семирічного хлопчика: ідея, відкинута John Lewis, але підхоплена Twitter

8 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

На світі небагато знайдеться тих щасливців, яким випало стати авторами славнозвісних різдвяних роликів John Lewis. Але, хоча мережа супермаркетів і оминула увагою історію, написану семирічним хлопчиком 26 років тому, платформа Twitter вирішила перетворити цей твіт на власний різдвяний ролик.

Маркетингова команда агенції David Madrid, клієнтом якої є Twitter, знайшла на цій платформі твіт, опублікований користувачем Дананном МакАліром в листопаді 2020 року. Він знайшов у своїх родинних архівах різдвяну історію, яку він написав колись давно, ще зовсім малим хлопцем, і опублікував її з тегом John Lewis, жартома запрошуючи цього ритейлера, скористатися такою чудовою ідеєю до Різдва 2021.

В ході жвавого обговорення цього посту чимало людей погодилися, що такий політ дитячої фантазії дійсно вартий бути втіленим на екрані.

Щоправда, мережа John Lewis такою пропозицією не спокусилася… А от Twitter мила (і трагічна!) історія про двох сніжинок, яких спіткала жахлива доля на фабриці штучного снігу, навпаки — заінтригувала.

Зусиллями режисерки Роксани Кемпой зі студії Passion Pictures Paris ця історія знайшла своє втілення у яскравій анімації.

To celebrate Christmas on Twitter this year, and festive TV ads, we’re sharing a story that started with a Tweet. Please say hello to Jack and James, the Snowflakes. #ThePerfectChristmasAd

— Twitter Marketing UK (@TwitterMktgUK) December 6, 2021

Взявши приклад із типових різдвяних акцій John Lewis, платформа Twitter також вирішила перетворити персонажів ролика на лімітовану серію м’яких іграшок. Такі іграшки будуть роздані в якості призів тим користувачам платформи, які лишатимуть цікаві відгуки про цей ролик, розповідаючи, що їм в ньому сподобалося.

Карлос Канту, директор з маркетингу Twitter в регіоні EMEA, зазначає: «Між Twitter і телебаченням завжди існувала неймовірна синергія, а різдвяна реклама є хорошим доказом цього. Коли наші партнери з David показали нам милий твіт Дананна, ми одразу зрозуміли, що нам треба робити. Ми раді зробити такий суто твіттерівський внесок у магію Різдва».

Що й казати, автор історії був у непідробному захваті від такої новини:

One of the lovely things about making this was that although @DanannMcAleer knew we were doing something, he didn't know we were bringing his story of Jack and James to life.

Here’s the moment, we spoke to him about Christmas and shared the video with him. pic.twitter.com/sKt7UL3kTW

— Twitter Marketing UK (@TwitterMktgUK) December 7, 2021

Джерело


Нагадуємо:

Космічна прибулиця знайомиться з Різдвом в новому ролику John Lewis.

Теги: анімаціягуморкреативмаркетинг і комунікаціїріздво

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.