• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Різдвяний ролик компанії Scalpers є триб’ютом тому, чий день народження ми всі відзначаємо

23 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Іспанська текстильна компанія Scalpers від самого моменту свого заснування в Севільї у 2007 році позиціювала себе як бренда-бунтівника. (Взяти хоча б її логотип у формі черепа.) Тому цьогорічний різдвяний ролик Scalpers звернувся до провокативного образу «найбільшого бунтівника в історії».

Кампанії цього бренду загалом відзначаються сміливістю. Це і демонстрації навпроти Конгресу депутатів Іспанії із закликами «виправити свій імідж» хоча б у тому, як депутати одягаються. І минулорічна сумна різдвяна кампанія, в якій бренд порушував той факт, що за час пандемії репутація Іспанії впала як ніколи низько. А нещодавно до найважливішої рекламної кампанії року бренд Scalpers вирішив зайти ще далі, зробивши свій різдвяний ролик омажем тому бунтівникові, чий день народження ми всі відзначаємо в цей час: Ісусові Христу.

Девід Кабальєро, старший креативний директор Wunderman Thompson, так пояснює цей задум: «Кампанією You Were Born A Rebel бренд Scalpers запрошує споживачів замислитися, чи дійсно вони хочуть відзначати банальне та стереотипне Різдво, чи, може, вони б радше відсвяткували в цей день автентичність, бунтарство і свободу. Ми сподіваємося, що ця кампанія поділиться з людьми дрібкою натхнення та автентичності у нинішню постпандемічну епоху, коли ми всі зараз переосмислюємо свою систему цінностей».

А Хосе Марія П’єра, директор бізнес-розвитку Wunderman Thompson, додає: «Цей різдвяний ролик Scalpers надзвичайно шанобливо ставиться до образу Ісуса Христа. Це відео, власне, було задумане як триб’ют його образу, нагадуючи про велич його особистості у час, коли ми, іспанці, готуємося вшановувати його народження. Хай там як, але я хотів би підкреслити неабияку сміливість того, що бренд Scalpers наважився схвалити таку ідею попри те, що це рішення містило очевидний ризик. Але я переконаний, що для Scalpers ця ідея спрацює дуже добре, оскільки ця кампанія є зухвалою, несхожою на інші та дуже органічною для бренду. А отже, я впевнений, що вона знайде відгук серед його аудиторії».

Джерело


Нагадуємо:

Іронічний та самокритичний мініфільм «За ваші гріхи» від австралійських рекламістів свого часу спробував уявити піар-кампанію для Ісуса.

Теги: креативмаркетинг і комунікаціїріздво

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025
Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.