Рітейлер корейської косметики ISEI запустив нову комунікаційну кампанію

Один з найбільших рітейлерів корейської косметики ISEI оновив позиціонування і запустив комунікаційну кампанію «Твої бьюті запити реальні!».

В обіцянці, яку сформулювала компанія, «ISEI — Твої бьюті запити реальні!», кожне слово несе свій сенс.

«Твої» — тому що ISEI як піонер ринку корейської косметики та догляду здатний підібрати засіб під індивідуальні потреби кожного покупця.

«Бьюті» відображає продуктову категорію, в якій працює ISEI: догляд за тілом, обличчям, декоративна косметика, гігієна.

«Запити реальні» означає, що компанія готова відповісти на будь-який запит.

Окремий елемент оновленого бренду — кораловий колір. На ньому побудовано дизайн більшості магазинів.

Компанія також створила рекламний ролик. Його ідея була розроблена всередині ISEI і реалізована креативним агентством ATA. На відео можна побачити різні ситуації, коли людям потрібна краса. Ранок починається не з кави, а з патчів — це про приємність ранкових зборів, що дарують настрій на цілий день. Стрімка краса перед важливою діловою подією. Або — зовсім інша ситуація — ритуал «наведення краси» ввечері.

Також зроблені три 6-секундних адаптації ролика. Вони стануть головною частиною рекламної кампанії, що триватиме до середини літа 2019-го.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

AIR Influence Meetup

Як робити контент, який чіпляє: 1 березня ND Production та експерти AIR Media-Tech проведуть AIR Influence Meetup

1 березня відбудеться AIR Influence Meetup. ND Production та експерти AIR Media-Tech розкажуть про те, як придумувати, створювати та упаковувати ...

Бренд PEUGEOT представив свій новий логотип

25 лютого 2021 року бренд PEUGEOT представив свій новий логотип: герб, прикрашений головою лева. Починаючи з 1850 року, у PEUGEOT ...

бренд HEINZ

Тест на терпіння: чому веб-сайт бренду Heinz завантажується… 57 хвилин

Що може бути привабливішим за сімейний вечір з домашніми бургерами? І неважливо, ви запалюєте гриль надворі чи готуєте в приміщенні. ...

11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021

11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- та PR- фахівців поділяться досвідом трансформації комунікації під час ...

Бюджетні прероли Woot! затягують довше, ніж на 5 секунд

Бюджетні прероли інтернет-магазину Woot! доводять, що успішний і кумедний проєкт можна створити навіть в умовах тотальної економії.

Мережа KFC заманює персонал конкурентів таємно скуштувати новий бургер

Всіх, хто працює в ресторанах конкурентів цієї мережі, запросили підійти 27 лютого до службових входів KFC, щоб безкоштовно скуштувати бургер La Infame.