Один з найбільших рітейлерів корейської косметики ISEI оновив позиціонування і запустив комунікаційну кампанію «Твої бьюті запити реальні!».
В обіцянці, яку сформулювала компанія, «ISEI — Твої бьюті запити реальні!», кожне слово несе свій сенс.
«Твої» — тому що ISEI як піонер ринку корейської косметики та догляду здатний підібрати засіб під індивідуальні потреби кожного покупця.
«Бьюті» відображає продуктову категорію, в якій працює ISEI: догляд за тілом, обличчям, декоративна косметика, гігієна.
«Запити реальні» означає, що компанія готова відповісти на будь-який запит.
Окремий елемент оновленого бренду — кораловий колір. На ньому побудовано дизайн більшості магазинів.
Компанія також створила рекламний ролик. Його ідея була розроблена всередині ISEI і реалізована креативним агентством ATA. На відео можна побачити різні ситуації, коли людям потрібна краса. Ранок починається не з кави, а з патчів — це про приємність ранкових зборів, що дарують настрій на цілий день. Стрімка краса перед важливою діловою подією. Або — зовсім інша ситуація — ритуал «наведення краси» ввечері.
Також зроблені три 6-секундних адаптації ролика. Вони стануть головною частиною рекламної кампанії, що триватиме до середини літа 2019-го.