• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Рекламна кампанія The World is Looking to You зазнала цензури під час Cop26

14 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Рекламна кампанія The World is Looking to You зазнала цензури під час Cop26
Share on FacebookShare on Twitter

Рекламна кампанія Cop26, яка була створена Iris London і була призначена для привітання делегатів конференції, зіштовхнувши їх з реаліями надзвичайної кліматичної ситуації та була сприйнята, як надто «політична, тривожна й зловісна».

Кампанія The World is Looking to You транслювалася напередодні та під час Cop26, а також у всіх основних транспортних вузлах Великобританії. Реклама від Media Bounty, спрямована на те, щоб світові лідери та делегати, які прибули на Cop26, зіткнулися з реаліями кліматичної кризи після прибуття до міста Глазго на конференцію — що рекламний простір не має бути залучений компаніями, які займаються викопним паливом та енергетичними компаніями, завдяки кампаніям з озеленення.

Однак, як вперше повідомив Channel 4, під час розробки кампанії Iris London і Media Bounty сказали, що зазнали кліматичної цензури з боку власників медіа в таких масштабах, що шокували як клієнтів, так і команду агентств.

Бен Ессен, стратегічний директор Iris, вважає, що відштовхування викликало поширеність кампанії завдяки купівлі медіа.
«Власники землі усвідомили, що вона домінує так само як і головна телефонна реклама, — сказав він. — Це піднімає питання про те, якими повідомленнями дозволено ділитися в публічних місцях».

Iris

Що змінили?

Копію заголовка довелося змінити з «Ми спостерігаємо за вами» на «Світ спостерігає», щоб відійти від відчуття пильної уваги.
Iris повідомили, що власники засобів масової інформації дуже вибірково ставилися до того, які зображення можна, а які не можна використовувати — через занепокоєння, що для громадськості було б неприємно бачити людей, які переживають клімачну кризу.

Зображення, які можна було використати, у багатьох випадках були обрізані «настільки сильно, що нам залишилися лише портрети людей — і ми не мали можливості показати будь-який контекст їхнього оточення та вплив кожної кліматичної катастрофи, напр. посуха, повінь, пожежа», — розповіли в Iris.

Агентство заявляло, що не могло використовувати URL-адреси чи QR-коди, які дозволили б розповісти людські історії, що стоять за кризою.

Ессен сказав, що ЗМІ та землевласники, які чинили опір кампанії, стверджували, що вона була «занадто політичною».

«Ми повинні були вже давно відмовитися від ідеї, що зміна клімату є політичною», — продовжив він.

Хоча такі ініціативи, як Кодекс зелених вимог CMA (спрямовані на боротьбу з «зеленим» рекламуванням) вітаються, Ессен додає:
«Я вважаю, що нам потрібна більша ясність щодо того, що ми можемо, а що не можемо говорити, тому що в цій кампанії є окремий елемент, і це питання представництва».

Він зробив висновок, що «великою невдачею Cop26 було те, що програма кліматичної справедливості не була просунута вперед».
Оскільки кампанія Iris намагалася висвітлити реалії кліматичної надзвичайної ситуації та її вплив на людей, Ессен сказав, що майбутнє кліматичної реклами також впливає на розмову про різноманітність реклами.

«Нам потрібно не тільки показувати, які історії ми розповідаємо, але й кого ми представляємо, і тому ми й вирішили висловитися».

Джерело


Читайте також:

Навіть Санта Клаус відволікається на іграшки в новому ролику PicWicToys

Теги: екологіяновиниреклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Український феномен відновлюваної енергетики: як формується попит на сонячні станції в умовах війни
Бізнес та Інновації

Український феномен відновлюваної енергетики: як формується попит на сонячні станції в умовах війни

17 Вересня, 2024

Із початком війни і обстрілів енергетичної інфраструктури Україна стала унікальним кейсом у світі, де попит на сонячні електростанції та системи резервного живлення розвивається не завдяки, а всупереч усім чинникам: війні,...

Читати даліDetails

Налагодити роботу клієнтського сервісу і не вмерти. Шлях від В2В до В2С

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.