• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

Рекламна кампанія Method: пінна вечірка змінить світ

20 Липня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Рекламна кампанія Method
Share on FacebookShare on Twitter

Компанія Method займається засобами для прання, прибирання і засобами особистої гігієни. Створена Uncommon Studio, інтегрована рекламна кампанія «Method for Change» спонукає широку аудиторію приєднатися до бренду у виконанні її місії: зробити зміни приємним досвідом, оскільки вони спрямовані на благо планети та її населення.

Усі люблять мильні бульбашки, а рекламна кампанія Method показує наскільки миття рук, прання чи прибирання може бути веселим та яскравим.

Елементи просування

У рекламному ролику «Must I Evolve? Method for Change?» нам показуються, як чоловік, що миє посуд рідиною Method, може з легкістю об’єднати людей. На початку кадра ми бачимо, як різні люди, перебуваючи в сильному стресі, сваряться. І їх відриває справжня пінна лавина. Після чого всі люди влаштовують пінну вечірку просто неба. 

Спродюсований Method і зрежисований Jonathan Alric через Iconoclast ролик, використовує пісню «Must I Evolve?» Jarvis Cocker і його групи Jarv Is.

Іншим елементом просування кампанії обрано соціальні мережі. Для цього було створено набір історій, знятих з реальних пінних вечірок. Окрім цього для більшого поширення запустили хештег #methodforchange.

Також залучено друковану та зовнішню рекламу, яка включатиме роботи фотографа Bobby Doherty, та участь медіа, запланованих та придбаних OMG.

Джерело


Читайте також:

Як продакшн-компанія Radioaktive зняла бездоганний проморолик для VR-платформи Oculus

Новозеландський режисер разом зі студією Radioaktive Film зняв відеоролик про Україну

Теги: вечіркареклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

BTS та Samsung у новій екологічній рекламі Galaxy for the Planet
Бізнес та Інновації

BTS та Samsung у новій екологічній рекламі Galaxy for the Planet

15 Лютого, 2022

Бойбенд K-pop BTS об’єднався з Samsung та заохочують нас усіх бути екологічно свідомими. Нагадуючи культове відео Боба Ділана на «Subterranean Homesick Blues», «Galaxy for the Planet» показує Чонгука, V, RM, Джей-Хоупа, Джина,...

Читати даліDetails

Ролик Coinbase містить лише QR-код, що плаває на пустому екрані

Майк Майєрс відтворює образ доктора Зла для рекламної кампанії електромобілів GM

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.