Компанія Method займається засобами для прання, прибирання і засобами особистої гігієни. Створена Uncommon Studio, інтегрована рекламна кампанія «Method for Change» спонукає широку аудиторію приєднатися до бренду у виконанні її місії: зробити зміни приємним досвідом, оскільки вони спрямовані на благо планети та її населення.
Усі люблять мильні бульбашки, а рекламна кампанія Method показує наскільки миття рук, прання чи прибирання може бути веселим та яскравим.
Елементи просування
У рекламному ролику «Must I Evolve? Method for Change?» нам показуються, як чоловік, що миє посуд рідиною Method, може з легкістю об’єднати людей. На початку кадра ми бачимо, як різні люди, перебуваючи в сильному стресі, сваряться. І їх відриває справжня пінна лавина. Після чого всі люди влаштовують пінну вечірку просто неба.
Спродюсований Method і зрежисований Jonathan Alric через Iconoclast ролик, використовує пісню «Must I Evolve?» Jarvis Cocker і його групи Jarv Is.
Іншим елементом просування кампанії обрано соціальні мережі. Для цього було створено набір історій, знятих з реальних пінних вечірок. Окрім цього для більшого поширення запустили хештег #methodforchange.
Також залучено друковану та зовнішню рекламу, яка включатиме роботи фотографа Bobby Doherty, та участь медіа, запланованих та придбаних OMG.
Читайте також:
Як продакшн-компанія Radioaktive зняла бездоганний проморолик для VR-платформи Oculus
Новозеландський режисер разом зі студією Radioaktive Film зняв відеоролик про Україну