Рекламисты в Германии предложили средство против стримеров-зевак

Эта проблема серьезнее, чем мы думаем. Зеваки со смартфонами, снимающие катастрофы и несчастные случаи очень мешают спасателям. А ведь часто счет идет на секунды.

Каждый день жизненно важной работе немецких спасателей мешают люди, фотографирующие или стримящие на видео несчастные случаи. Люди умирают, потому что спасатели иногда не могут справиться с ситуацией, им нужно отвлекаться и сдерживать излишне любопытных, вместо того, чтобы выполнять свою работу.

Агентство FischerAppelt предлодило способ поговорить с людьми напрямую, не обвиняя их, а заставлялл задуматься. Агентством разработан специальный биллборд, сообщение на котором модно прочесть только через фильтр AR камеры смартфона. Биллборд был передан службам экстренной помощи Министерством внутренних дел. Он устанавливается на месте  происшествия и отвлекает внимание зевак.  Направив на биллборд смартфон, любопытные могли прочесть сообщения тима: «Поделитесь лучше не фоткой, а кровью”.

В результате вместо того, чтобы делиться шокируюшими фотографиями аварии,  зеваки делились фотографиями надписей на биллборде. Кампания получила активный отклик как в соцсетях, так и в ведущих СМИ Германии.

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ахтем Сейтаблаєв зрежисерував ролик для Одеського міжнародного кінофестивалю

Цього року Одеський міжнародний кінофестиваль з відомих усім причин уперше в історії відбудеться онлайн. Та попри те, що звичний перегляд ...

День, коли мегаполіс зупинився: ООН привертає увагу до проблеми транспорту в містах

Фільм «CIDADE INERTE» розповідає про проблеми транспорту в містах, показавши той гіпотетичний день, коли весь дорожній рух у Сан-Паулу намертво зупиниться.

Додаток Doodlar вгадує намальовану тварину та відтворює її в AR

Новий додаток Doodlar дозволяє вам «оживити» намальовану на папері або на екрані смартфону тварину, надавши їй реалістичного тривимірного вигляду в AR.

П’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття за версією Ace Metrix

З нагоди Міжнародного дня пива аналітична фірма Ace Metrix назвала п’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття на думку самих любителів пива.

R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea:«”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R ...

KMW mediarynok

KMW Global Marathon презентує ексклюзивну аналітику аудіовізуальної індустрії від Азії до Північної Америки

14 вересня міжнародний онлайн форум KMW Global Marathon об’єднає провідних фахівців аудіовізуальної індустрії з усього світу. Глобальна криза, спричинена пандемією, ...