Для нової моделі автомобіля Lexus ES Self–Charging Hybrid, смарт-функції якого самостійно реагують на стан водія та пасажирів, була створена реклама з розпізнаванням емоцій, яка виводить персоналізацію на новий рівень.
Автомобільний бренд Lexus та незалежна мережева агенція The&Partnership відзначили випуск моделі Lexus ES Self-Charging Hybrid запуском унікальної емоційно свідомої реклами. Цей інноваційний ролик реагує на емоції глядача в той момент, коли його переглядають.
Рекламна кампанія Feel Your Best першою в світі застосувала розпізнавання облич, щоб створити у глядача позитивний настрій.
Смарт-функції Lexus ES регулюють мікроклімат в салоні автомобіля залежно від температури шкіри водія та пасажирів, контролюють вологість, щоб скло не запотівало від дихання тощо. Ці та інші функції й стали натхненням для рекламної кампанії. Створений в результаті цього ролик впродовж 30 секунд намагається вплинути на емоції глядача, використовуючи різнорівневу аудіовізуальну стимуляцію.
Використовуючи камеру на пристрої глядача, технологія Emotional AI зчитує вираз його обличчя. Залежно від того, яку емоцію штучний інтелект ідентифікує на обличчі людини, відеоряд і саундтрек ролика змінюється. Сцени вповільнюються або пришвидшуються, музика стає енергійнішою чи спокійнішою, кольори змінюють свою яскравість і перед глядачем розгортається монтаж відповідної «послідовності емоцій».
Поекспериментувати з таким інтерактивним контентом теж можна, скрививши обличчя у різні гримаси, адже штучний інтелект реагує на них практично миттєво. На всій протяжності ролика розподілені «точки сканування», які служать тригерами, запускаючи різні версії наступного відеофрагменту.
Ця реклама з розпізнаванням емоцій сполучає в собі як промоматеріали кампанії, так і різноманітний футаж, ретельно дібраний групою психологів.
Переглянути й собі ролик кампанії Lexus Feel Your Best можна ось тут.
Над втіленням цієї кампанії в життя працювала група науковців і психологів на чолі з професором Мохаммадом Солеймані, який розробляє технології машинного розпізнавання емоцій та розуміння машиною людської поведінки.
Професор Мохаммад Солеймані (USC Institute for Creative Technologies) пояснює: «Зараз ми більше, ніж будь-коли, звертаємо увагу на те, який вплив на емоції людини становлять зображення, колір та звук. Ці спостереження не нові, але з огляду на нинішні успіхи в галузі емоційного штучного інтелекту, вони стають дедалі актуальнішими. У повсякденному житті нас постійно бомбардує безліч аудіовізуальних стимулів, які впливають на наш емоційний стан. Тож нас водночас дивує і тішить те, що такий іконічний бренд як Lexus досліджує можливості персоналізованого контенту, який ставить за мету додати глядачам більше позитиву, ніж вони відчували на початку перегляду».
Спірос Фотінос, директор Lexus Europe, додає: «Ми раді можливості поділитися цією інноваційною кампанією зі світовою аудиторією. У час, коли споживачі хочуть від брендів більш персоналізованого контенту, ми хотіли дослідити використання штучного інтелекту для створення реклами, яка реагує на глядача. Це — перший крок до того, щоб продемонструвати, як маленькі зміни в реальному часі здатні позитивно вплинути на наші почуття. Ця ж логіка присутня і в моделі Lexus ES, яка створює комфорт, управляючи рядом сенсорних відчуттів. А відтак, між продуктом та кампанією відбувається природна синергія — реклама реагує на емоції глядача подібно до того, як автомобіль реагує на поведінку та потреби свого водія».
Читайте також:
Для Lexus RX створили кампанію, що змінюється в залежності від погоди та часу доби.
Новий Lexus UX таргетується на кожного по-своєму.
Lexus запускає оригінальну пісню, музичний кліп, натхненний враженнями від автомобіля.