Бренди Dove, Knorr та Hellmann’s запускають нові ініціативи, спрямовані на покращення демографічної ситуації в країні. Unilever надсилає повідомлення латиноамериканцям, які проживають в Америці.
Статистика
Люди, які складають Америку, змінюються. Це означає, що змінюються і покупці, які йдуть між рядами в продуктових магазинах у пошуках мила та майонезу.
За даними Бюро перепису населення, між 2010 та 2020 роками кількість жителів США, які називають себе латиноамериканцями, зросла на 23% до 62,1 мільйона. Зараз ця група становить 18,7% від загальної чисельності населення у порівнянні з 16,3% десятиліття тому.
Nos Inspiras Tú
Прагнучи звернутися до представників цієї демографічної групи під час Hispanic Heritage Month, британський виробник споживчих товарів Unilever оприлюднив кампанію під назвою Nos Inspiras Tú (переклад: «Ви надихаєте нас»).
30-секундний ролик, на якому представлено найрізноманітніші люди, які працюють, готують їжу та розважаються, оповідачем каже: «В Unilever ви надихаєте нас сприяти змінам».
Реклама, яка виходить як іспанською, так і англійською мовами, дебютувала під час премії Billboard Latin Music Awards, яка вийшла в ефір Telemundo 23 вересня.
Окрім нового креативу, бренди Unilever Dove, Knorr та Hellmann’s запускають ініціативи, спрямовані на користь іспаномовної спільноти. Це включає підтримку іспаномовної молоді, яка бореться з самооцінкою, дослідження щодо забезпечення ширшого доступу до поживних страв та навчання щодо скорочення харчових відходів, що може допомогти сім’ям заощадити гроші.
«Я, як латиноамериканець, пишаюся відданістю Nos Inspiras Tú — що базується на меті та відповідальності — для найбільшого мультикультурного сегмента США», — заявив президент Unilever North America Fabian Garcia.
Компанія має вагомі підстави звернутися до цієї групи населення США, що зростає. Якщо бренд докладає зусиль, щоб включити елементи латиноамериканської культури до свого маркетингу, 71% іспаномовних/латиноамериканських споживачів з більшою ймовірністю сприймуть його позитивно або матимуть бажання придбати його продукцію, згідно з опитуванням, проведеним H Code, цифровою медіакомпанією, яка націлено на латиноамериканську аудиторію.
Читайте також:
Dole перетворює купи сміття на медіаканал про марнування їжі
Меттью МакКонахі про створення реклами: «Я не боюся протистояти популярному»