• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Історії

Нова рекламна кампанія Unilever присвячена латиноамериканцям

24 Вересня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Нова рекламна кампанія Unilever присвячена латиноамериканцям
Share on FacebookShare on Twitter

Бренди Dove, Knorr та Hellmann’s запускають нові ініціативи, спрямовані на покращення демографічної ситуації в країні. Unilever надсилає повідомлення латиноамериканцям, які проживають в Америці.

Статистика

Люди, які складають Америку, змінюються. Це означає, що змінюються і покупці, які йдуть між рядами в продуктових магазинах у пошуках мила та майонезу.

За даними Бюро перепису населення, між 2010 та 2020 роками кількість жителів США, які називають себе латиноамериканцями, зросла на 23% до 62,1 мільйона. Зараз ця група становить 18,7% від загальної чисельності населення у порівнянні з 16,3% десятиліття тому.

Nos Inspiras Tú

Прагнучи звернутися до представників цієї демографічної групи під час Hispanic Heritage Month, британський виробник споживчих товарів Unilever оприлюднив кампанію під назвою Nos Inspiras Tú (переклад: «Ви надихаєте нас»).

30-секундний ролик, на якому представлено найрізноманітніші люди, які працюють, готують їжу та розважаються, оповідачем каже: «В Unilever ви надихаєте нас сприяти змінам».

Реклама, яка виходить як іспанською, так і англійською мовами, дебютувала під час премії Billboard Latin Music Awards, яка вийшла в ефір Telemundo 23 вересня.

Окрім нового креативу, бренди Unilever Dove, Knorr та Hellmann’s запускають ініціативи, спрямовані на користь іспаномовної спільноти. Це включає підтримку іспаномовної молоді, яка бореться з самооцінкою, дослідження щодо забезпечення ширшого доступу до поживних страв та навчання щодо скорочення харчових відходів, що може допомогти сім’ям заощадити гроші.

Nos Inspiras Tú, Unilever

«Я, як латиноамериканець, пишаюся відданістю Nos Inspiras Tú — що базується на меті та відповідальності — для найбільшого мультикультурного сегмента США», — заявив президент Unilever North America Fabian Garcia.

Компанія має вагомі підстави звернутися до цієї групи населення США, що зростає. Якщо бренд докладає зусиль, щоб включити елементи латиноамериканської культури до свого маркетингу, 71% іспаномовних/латиноамериканських споживачів з більшою ймовірністю сприймуть його позитивно або матимуть бажання придбати його продукцію, згідно з опитуванням, проведеним H Code, цифровою медіакомпанією, яка націлено на латиноамериканську аудиторію.

Джерело


Читайте також:

Dole перетворює купи сміття на медіаканал про марнування їжі

Меттью МакКонахі про створення реклами: «Я не боюся протистояти популярному»

Теги: брендрекламасоціальна рекламасуспільство

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

«Uklon за будь-який рух»: нова іміджева кампанія за участі «Курган & Agregat» про рух у кожному моменті

5 Серпня, 2025
М'язи

Алгоритми соцмереж vs. людський мозок: хто кого переграє?

15 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.