• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Реклама Real Magic від Coca-Cola: парадокс вторгнення в геймерський світ

5 Листопада, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Реклама Real Magic від Coca-Cola: парадокс вторгнення в геймерський світ
Share on FacebookShare on Twitter

Джон Еванс з System1 розглядає дані навколо кіберспортивної реклами Coca-Cola Real Magic, щоби зрозуміти, які елементи використані правильні, а які ні.

У теорії нова реклама Coca-Cola на тему кіберспорту є сильною і своєчасною ідеєю. Вам не потрібно вірити заявам про те, що аудиторія кіберспорту США обігнала Вищу лігу бейсболу та НБА, щоби знати, що конкурентні ігри зараз є величезною індустрією. І пандемія підлила масла в цей вогонь, прибравши на деякий час реальний спорт.

Тож реклама на тематику кіберспорту від одного з найбільших світових брендів виглядає простою. Але коли бренд входить у нішу реклами «хобі» багатьох користувачів, йому потрібно діяти обережно. Реклама Coca-Cola Real Magic потрапила під обстріл негативних відгуків за те, що вона не пропрацьована. ЇЇ історію про мирну боротьбу з аватарами звинувачують у нерозумінні ігрової спільноти, яку вона прагне залучити.

Відповідна реакція вказує на те, наскільки важко для брендів правильно здійснювати свої набіги в поп-культуру. Як зазначає Орландо Вуд у своїх книгах Lemon and Look Out, реклама сильніша, коли вона дивиться назовні та поєднується з навколишньою культурою. Але коли справа доходить до субкультури, такої, як кіберспорт, бренди є аутсайдерами й повинні заслужити довіру спільноти.

Отже, гра для реклами Coca-Cola закінчена?

На платформі Test Your Ad перевірили, як Real Magic впливає на ширшу категорію користувачів за допомогою спеціального зразка геймерів.

Загальні результати виглядають не дуже оптимістично для бренду. Для загальної аудиторії Real Magic отримує 1,5 зірки, що значно нижче середнього показника категорії безалкогольних напоїв на платформі, що становить 2,7 зірки, і майже не передбачає довгострокового потенціалу для створення бренду.

Варто сказати, що реклама також не мала успіху й серед геймерів — її оцінка 2,7 зірки — це набагато вища оцінка, ніж на масовому ринку, але все ще не висока за показником для категорії, де коло поціновувачів бренду має величезні переваги.

Загалом, не найкращий початок для останньої платформи бренду Coca-Cola. Що ще цікавіше, так це те, що Real Magic вчить нас про субкультурну привабливість та рекламу. З огляду на негативну реакцію можна подумати, що основним злочином реклами став образ геймерів, деякі з яких висловлювали свою неприязнь. Але насправді реклама спрацювала краще саме з геймерами, а не з основною аудиторією.

Реклама Real Magic була недостатньо автентичною у своїй презентації, щоби задовольнити геймерів і занадто автентичною, аби задовольнити масову аудиторію, більшість якої не цікавиться орками, трансляціями Twitch чи будь-яким іншим оголошенням.

Джерело


Читайте також:

Що буде, якщо вповільнити швидкість світла? Науковці MIT розповіли про це відеогрою

Теги: геймінгкреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont
Ідеї

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

27 Травня, 2025

Креативна Практика, освітній проєкт від CASES, разом зі студентами, розробила ребрендинг для відомої української шрифтової платформи Rentafont. Це перше оновлення ідентичності цієї платформи з моменту її запуску у 2013 році....

Читати даліDetails

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.