• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Реклама дня: Very продовжує «виправдовуватися», щоби побалувати глядача наступною різдвяною рекламою

9 Листопада, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Реклама дня: Very продовжує «виправдовуватися», щоби побалувати глядача наступною різдвяною рекламою
Share on FacebookShare on Twitter

Інтернет-продавець Very випустив першу партію своєї різдвяної кампанії ще в жовтні, розпаливши вікові дебати про те, коли доцільно запускати святкову рекламу.

Тепер, коли святковий сезон наближається, Very і креативне агентство Grey London запустили другу рекламу в серії It’s the Very Best Excuse.

Ролик заохочує глядачів відсвяткувати в цю чудову пору року — затишно пити джин у піжамі перед телевізором, переглядаючи історичні драми, одягати немовлят у святкові костюми чи навіть розгортати розкішний подарунок — на мелодію Різдва Holly Jolly, яку співають колядники.

«Наша мета у Very полягає в тому, щоби дати людям можливість купувати те, що їм потрібно — ласощі чи речі повсякденного користування — які створюють радість у цей самий момент. Після того, як минулого року Різдво було скорочено для багатьох через карантин в останню хвилину, ми прагнули надихнути глядачів відчути особливий момент і без сорому сприймати сезон різдвяних свят, як тільки почне опадати листя», — сказала Карлі О’Брайен, директор із маркетингу The Very Group.

«Як найбільші ентузіасти та чемпіони Різдва зараз, ми зосередилися на тому, щоби розширитися та дати нашим клієнтам можливість сказати „так“ усім виправданням, які роблять їхнє Різдво таким чудовим».

Ще в жовтні рекламний ролик отримав неоднозначні відгуки про свою швидку неординарну святкову рекламу, але виправдовував раннє розгортання різдвяної кампанії, вказуючи на дані пошуку на своєму сайті, які припускали, що люди хочуть почати робити покупки на початку цього року.

Very

Початкова 30-секундна реклама з’явилася на початку, коли в будинку, прикрашеному на Різдво, з’явилися збентежені люди, а мама займалася своїми дітьми по господарству, намагаючись залишитися в списку «слухняних» для Санти.

Протягом усього святкового періоду кампанія продовжуватиме охоплювати ключові точки дотику споживачів у всіх ЗМІ.

Джерело


Читайте також:

Загадки історії: Dubai Tourism продовжує створювати ролики-трейлери в голлівудському стилі

Теги: креативмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.