• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Ребрендинг для лізингової компанії «Enira» : кейс Verlox Branding Agency

25 Вересня, 2024
Час прочитання: 5 хв.
A A
Ребрендинг для лізингової компанії «Enira» : кейс Verlox Branding Agency
Share on FacebookShare on Twitter

БРИФ

Enira — це лізингова компанія, яка з 2022 року спеціалізується на наданні фінансування для малого та середнього бізнесу.

Компанія, маючи амбітні плани щодо масштабування, прагнула не лише залишатися гнучкою у задоволенні потреб клієнтів, але й бути зрозумілою в комунікації та помітною завдяки сучасному і яскравому дизайну.

Наше завдання полягало в оновленні айдентики, розробці бренд-стратегії та створенні комунікаційної платформи.

БРЕНД-СТРАТЕГІЯ

Ми почали з дослідження: поговорили з підприємцями про те, що вони знають про лізинг і чи користуються цією послугою.

Ось декілька цитат:

«Це щось на кшталт кредиту».

«Це тільки для великих компаній».

«У мене немає часу розбиратися з лізингом».

Первинні дослідження виявили, що багато підприємців сприймають лізинг як застарілий або недоступний інструмент.

Вони часто асоціюють його з кредитом, вважають, що він призначений лише для великих компаній, або взагалі сприймають цей процес як надто складний.

Такі уявлення значно обмежують можливості для розвитку бізнесу, впливають на фінансову стабільність і навіть негативно позначаються на психологічному стані підприємців.

Нашою метою було змінити це сприйняття та показати лізинг як зрозумілий та ефективний інструмент для розвитку бізнесу.

Нова бренд-стратегія Enira в одному реченні:

Ми в Enira віримо, що лізинг допомагає підприємцям не лише розвивати бізнес, а й покращувати якість їхнього життя.

Новий слоган:

Фінансовий Некст Левел

Ключовим елементом нової стратегії став слоган «Фінансовий некст левел», який підкреслює нове позиціонування Enira: лізинг як інструмент трансформації життя.

Завдяки використанню англіцизмів, слоган виділяється серед конкурентів у фінансовій сфері, залишаючись зрозумілим для цільової аудиторії.

КОМУНІКАЦІЯ

Одним із ключових викликів, з якими стикаються компанії, є недостатнє усвідомлення фінансових вигод від оновлення транспорту або обладнання. Часто підприємці не розглядають ці інвестиції як стратегічні рішення, які можуть суттєво підвищити ефективність бізнесу та знизити операційні витрати.

Комунікаційна стратегія базується на принципах привернення уваги, чіткої передачі повідомлення та стимулювання до дії.

Акценти: Ми використовуємо яскраві кольори для миттєвого привернення уваги аудиторії. Великі шрифти та об’єкти забезпечують легке сприйняття повідомлення навіть на значній відстані, а інтеграція QR-коду робить перехід на сайт зручним та швидким, що підвищує ефективність реклами.

Візуальна подача: Замість зайвих слів ми обрали зображення, яке чітко демонструє суть пропозиції — лізинг транспортних засобів. Такий підхід допомагає потенційним клієнтам одразу зрозуміти, що саме пропонується, без необхідності детального читання.

Заклик до дії: Прості та конкретні формулювання, такі як «Оформлення в лізинг» і «Смарт-рішення для розвитку бізнесу», підкреслюють ключові дії та їх вплив на успішність підприємства. Це дозволяє цільовій аудиторії легко сприйняти інформацію та зрозуміти, яку вигоду вони можуть отримати.

Комунікація переваг: Оскільки підприємці не завжди усвідомлюють фінансові вигоди оновлення транспорту чи обладнання, ми сфокусувались на прямій комунікації цих переваг. Це викликає інтерес та спонукає клієнтів дізнатися більше про пропозицію, що в результаті може перетворитися на реальні продажі.

ОНОВЛЕНА АЙДЕНТИКА

Оновлена айдентика бренду спрямована на створення сучасного та впізнаваного образу. Завдяки універсальним дизайнерським рішенням, вона легко адаптується до різних форматів — від корпоративної атрибутики та одягу до цифрових платформ. При цьому зберігаючи цілісність ідентичності бренду на кожному носії.

ЛОГОТИП

Після численних обговорень та експериментів ми знайшли форму для логотипа із заокругленими кутами квадрата, яка втілює баланс між стабільністю та м’якістю.

Під час створення символу ми заклали глибинні сенси, що відображають цінності бренду.

У шрифтовій частині особливу увагу ми приділили гармонійності кожної літери. Наприклад, літера «і» органічно інтегрована в загальний текстовий рядок, не виділяючись висотою, що підсилює цілісність композиції. Логотип має різні варіації для використання, щоб добре працювати на будь-яких носіях — від цифрових екранів до друкованих матеріалів, незалежно від розміру

СИМВОЛ

Символ нашого бренду — потужна метафора адаптивності та гнучкості. Він об’єднує різні напрямки діяльності компанії, символізуючи нашу здатність бездоганно інтегруватися в будь-який проєкт і ефективно вирішувати завдання різної складності.

КАСТОМІЗАЦІЯ ШРИФТОВОЇ ЧАСТИНИ

Щоб підвищити унікальність нашого логотипу, ми кастомізували шрифт Space Grotesk, внісши три ключові зміни.

КОЛЬОРИ

Для нас бренд Еніра втілює образ сучасної, впевненої в собі жінки, і ми прагнули, щоб кольорова палітра відповідала цій ідеї.

Провівши аналіз ринку, ми помітили, що фіолетовий колір рідко використовується в цій ніші, що відкрило для нас чудову можливість.

Ми обрали фіолетовий як основний колір бренду, оскільки він відображає силу, жіночність та елегантність, які ми прагнули передати.

Додаткові кольори палітри були підібрані так, щоб гармонійно поєднуватися з основним, створюючи збалансовані композиції для різних комунікаційних матеріалів – від презентацій до рекламних кампаній.

ХАОТИЧНО РОЗМІЩЕНІ БУКВИ ЯК ЕЛЕМЕНТ АЙДЕНТИКИ

Хаотично розміщені літери назви бренду не лише додають естетичного вигляду, але й вирішують проблему невикористаного простору в макетах. Це рішення дозволяє нам додати динаміку до однотонного фону, а також підкреслити стилістичну композицію.є

САЙТ

Ми створили сучасний сайт, який перетворює велику кількість складної інформації на зрозумілу та легку для сприйняття структуру, враховуючи всі принципи айдентики бренду.

Основною метою було спростити процес оформлення лізингу, зробивши його інтуїтивно зрозумілим та швидким.

Завдяки гармонійному поєднанню дизайну та контенту ми уникнули перевантаження користувача зайвою інформацією, водночас надавши всі необхідні деталі для прийняття рішень.

VERLOX

Креативний директор / Микита Закревський

Проджект-менеджерка / Ксенія Шевченко

Копірайтер / Олег Оленєв

Маркетолог / Андрій Наумець

Дизайнерка / Ксенія Шторгіна

Дизайнер / Микола Харатін

Моушн-дизайнерка / Олена Доцик

ENIRA

CEO / М’ячина Наталія

CCO / Вікторія Меркулова

Теги: айдентикабрендингкейси

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

Ми живемо у часи, коли стратегія народжується не лише в брифі, а в реальності, де переплелися війна, культура, емоція, зміни. Креативні рішення, інноваційні проєкти та соціальні ініціативи стали новою базою....

Читати даліDetails

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

Ребрендинг автоматів AQUABOX: від технічного продукту до стильного міського сервісу

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025
Відео

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

28 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025
У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.