• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Ребрендинг для чаю grace від banda

6 Квітня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Ребрендинг для чаю grace від banda
Share on FacebookShare on Twitter

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у світ молодих людей та знайти новий напрям для комунікації.

За допомогою стратегічної сесії, фокус-груп та глибинних інтерв’ю вдалось поговорити з поколінням, до якого прагнув звернутись бренд, та знайти їхню спільну рису — тривожність.

Життя молодих людей наповнене контентом із соцмереж, робочими завданнями, івентами, можливостями та дратівливими дрібницями, як, наприклад, нерозібрана шафа чи немитий посуд у раковині. За таких обставин ти постійно живеш із відчуттям, що ти щось пропускаєш, кудись не встигаєш і взагалі справляєшся зі своїм життям набагато гірше за інших.

Так стало зрозумілим, що ворог молоді — накрути в голові, які віднімають купу емоційних ресурсів і в 99% випадків не мають під собою жодних логічних підстав. Без них жилося б набагато простіше та легше. І бренд grace може допомогти їх позбутися, адже перерва на чай — це саме ті п’ять хвилин, коли ти видихаєш і відволікаєшся від усього, що несеться по роботі та по життю.

Чай із хуліганським дизайном

Ребрендинг чаю grace розпочався з оновлення дизайну, беручи до уваги, що чай найчастіше обирають за дизайном пачки. Так, було вирішено освіжити дизайн grace та зробити його актуальним для 2021 року. Креатори зробили логотип більш легким, із точними та акуратними контурами. На білому кольорі упаковки зухвало і навіть по-хуліганськи виглядають тематичні образи, створені для кожного зі смаків. Також доповнили колажі яскравою балонною фарбою для ефекту вуличної графіки. Тепер grace виділятиметься на полиці на фоні зелено-чорно-бігбеновських або строкатих пачок конкурентів.

Новий дизайн упаковки чаю grace
Новий дизайн упаковки чаю grace
Новий дизайн упаковки чаю grace

У новій комунікації креатори сфокусувалися на знанні нового дизайну: байдуже, яка там позиція у твого бренда, якщо аудиторія його просто не впізнає. Так головним героєм стала пачка чаю. Щоб її точно роздивилися та запам’ятали, команда banda показує її на пів екрану протягом усього ролику. А стратегічний посил «не накручуватися» маскує під персональні натяки-передбачення. Їх було створено аж 100, вони рандомно попадаються в YouTube та мотивують не скіпати, адже щоразу нові та персональні.

Рекламу в Instagram теж стилізували під юзер-контент, щоби люди не гортали її далі на автоматі, а бачили щось схоже на звичайні сторіз.

Оновлена пачка чаю

AR для пачки

Ребрендинг чаю grace також містить AR-компонент. На упаковці є маркер, який можна зісканувати та подивитися своє передбачення в доповненій реальності. Завдяки механіці цей AR цікаво поюзати декілька разів і навіть показати завітавшим на чай друзям.

AR-компонент ребрендингу grace

Читайте також нашу добірку з 5-ти найгучніших ребрендингів 2020-го – початку 2021 року.

Теги: ARBandaайдентикадизайн упаковокдоповнена реальністькреативребрендинг

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025
Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.