Vanish змінює своє комунікаційне повідомлення так, щоб розповісти про переваги свого продукту, й водночас надати додатковий аргумент для заохочення і підтримки людей у їх прагненні до свідомого споживання ресурсів планети. Тепер бренд використовує меседж: «Ваші улюблені речі радують довше». Також команда Publicis Ukraine створила емоційний принт із його використанням, у якому героями виступили й працівники агенції.
Робота потрапила до списку найкращих світових взірців реклами в категорії «Print» першого півріччя 2021 року за версією одного з авторитетних австрійських рекламних ресурсів «Lürzer’s Archive». Видання з 1984 публікує добірку-каталог кращих рекламних робіт зі всього світу.
Медійну підтримку проєктів Vanish здійснює агенція Spark Foundry Ukraine, що разом із Publicis Ukraine входить до складу Publicis Groupe Ukraine — найбільш креативної комунікаційної групи 2020 року в Україні*. Більше інформації можна знайти на сайті.
Читайте також:
Туристична реклама від McDonald’s