VoxComm, глобальний голос агенцій, та WFA, Всесвітня федерація рекламодавців, представили Agency Selection Guiding Principles – новий трансформаційний посібник, що покликаний змінити підхід бізнесу до вибору партнерських агенцій. В індустрії, де роками домінував часто витратний і неефективний процес пітчингу, цей документ, спільно розроблений представниками агенцій і клієнтів, пропонує прозорий, структурований і людиноцентричний підхід до вибору партнерів.
Всеукраїнська рекламна коаліція рада поділитись з українською рекламно-комунікаційною спільнотою посібником, презентованим під час заходу Європейської асоціації комунікаційних агенцій (EACA) в рамках фестивалю Cannes Lions.
«Ми прагнемо запропонувати найкращі практики у виборі партнерів і відійти від традиційного розуміння “пітчингу”, який є складним і виснажливим як для агенцій, так і для клієнтів. Настав час змінити мислення, переосмислити систему пітчингу та перейти до більш структурованого, поважного та орієнтованого на людей підходу», – заявили в спільній заяві генеральна директорка EACA і президентка VoxComm Charley Stoney та генеральний директор WFA Stephan Loerke.
Принципи кинули виклик статус-кво, закликаючи відмовитися від спекулятивного пітчингу – практики, яка часто виснажує як творчі, так і фінансові ресурси агенцій. Презентація посібника відбулася одночасно з публікацією нового дослідження Cost of Pitching від EACA, яке показало, що агенції в Європі щороку витрачають у середньому понад 650 000 євро лише на участь у пітчингах. Водночас лише 4 з 10 переможних ідей реалізуються клієнтами, що свідчить про значний рівень неефективності й втрату креативного потенціалу.
Упровадження Agency Selection Guiding Principles надає як компаніям, так і агенціям ефективний інструмент для покращення процесу вибору партнерів. Це важливий крок вперед для всієї індустрії, яка прагне оптимізувати процеси, посилити співпрацю та мінімізувати втрати на етапі комунікацій між клієнтами й агенціями.
«Зміни можуть лякати, але їхній потенціал – величезний. Стати “вибором клієнта” – це більше, ніж просто провести прозорий, натхненний і поважний процес відбору. Це означає діяти з повагою, розумінням і стратегічною далекоглядністю», – підсумували лідери.
Посібник Agency Selection Guiding Principles знаходиться за посиланням.