• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Час прочитання: 1 хв.
A A
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Share on FacebookShare on Twitter

VoxComm, глобальний голос агенцій, та WFA, Всесвітня федерація рекламодавців, представили Agency Selection Guiding Principles – новий трансформаційний посібник, що покликаний змінити підхід бізнесу до вибору партнерських агенцій. В індустрії, де роками домінував часто витратний і неефективний процес пітчингу, цей документ, спільно розроблений представниками агенцій і клієнтів, пропонує прозорий, структурований і людиноцентричний підхід до вибору партнерів.

Всеукраїнська рекламна коаліція рада поділитись з українською рекламно-комунікаційною спільнотою посібником, презентованим під час заходу Європейської асоціації комунікаційних агенцій (EACA) в рамках фестивалю Cannes Lions.

«Ми прагнемо запропонувати найкращі практики у виборі партнерів і відійти від традиційного розуміння “пітчингу”, який є складним і виснажливим як для агенцій, так і для клієнтів. Настав час змінити мислення, переосмислити систему пітчингу та перейти до більш структурованого, поважного та орієнтованого на людей підходу», – заявили в спільній заяві генеральна директорка EACA і президентка VoxComm Charley Stoney та генеральний директор WFA Stephan Loerke.

Принципи кинули виклик статус-кво, закликаючи відмовитися від спекулятивного пітчингу – практики, яка часто виснажує як творчі, так і фінансові ресурси агенцій. Презентація посібника відбулася одночасно з публікацією нового дослідження Cost of Pitching від EACA, яке показало, що агенції в Європі щороку витрачають у середньому понад 650 000 євро лише на участь у пітчингах. Водночас лише 4 з 10 переможних ідей реалізуються клієнтами, що свідчить про значний рівень неефективності й втрату креативного потенціалу.

Упровадження Agency Selection Guiding Principles надає як компаніям, так і агенціям ефективний інструмент для покращення процесу вибору партнерів. Це важливий крок вперед для всієї індустрії, яка прагне оптимізувати процеси, посилити співпрацю та мінімізувати втрати на етапі комунікацій між клієнтами й агенціями.

«Зміни можуть лякати, але їхній потенціал – величезний. Стати “вибором клієнта” – це більше, ніж просто провести прозорий, натхненний і поважний процес відбору. Це означає діяти з повагою, розумінням і стратегічною далекоглядністю», – підсумували лідери.

Посібник Agency Selection Guiding Principles знаходиться за посиланням.

Теги: пітчингитендери

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Актори та сценаристи презентують свої проєкти й шоукейси на Script & Cast Pitch 2021
Бізнес

Актори та сценаристи презентують свої проєкти й шоукейси на Script & Cast Pitch 2021

25 Серпня, 2021

29 серпня у Києві відбудеться Script & Cast Pitch 2021 — нетворкінгова подія для акторів, сценаристів, режисерів, продюсерів, кастинг-директорів і агентів. Це можливість знайти нові партнерства, потрапити у проєкт або...

Читати даліDetails

​​Презентувати свій бізнес за 1 хвилину і отримати 100 000 грн: відкрито реєстрацію на Visa Elevator Pitch Day

11 червня 2021 року жінки презентують власні стартапи в межах Women’s Pitch Day

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Люди

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

28 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.