• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Просто про захист: анімаційні «суперзлодії» скаржаться на заходи безпеки велосипедів VanMoof

27 Січня, 2022
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Нідерландський бренд електричних велосипедів VanMoof у своєму новому анімаційному ролику показав, як хакер, зломник замків і викрадачка творів мистецтва марно намагаються обійти захист від крадіжки цього транспорту. Більшості людей зазвичай непросто знайти в собі краплину співчуття до злодія, але ці анімаційні лиходії VanMoof таки не позбавлені певного шарму.

Над роликом Hard Times for Super Thieves працював оскароносний аніматор Тобіаш Фуракр («Острів собак», «Труп нареченої», «Незрівнянний містер Фокс»).

Троє пластилінових персонажів цієї покадрової анімації в жанрі мок’юментарі намагаються викрасти мініатюрний велосипед VanMoof, надрукований на 3D-принтері. У такий спосіб кампанія просто та з гумором розповідає про захист велосипедів VanMoof від крадіжки.

Кожного персонажа було створено, щоб продемонструвати відповідний елемент захисту VanMoof. Наприклад, досвідчений зломник замків, схожий водночас на Террі-Томаса та Сальвадора Далі, спантеличений брендовими замками без ключів.

Колін Корнвелл, креативний директор VanMoof, пояснює: «Ми виявили, що коли ми намагаємося розповісти про інновації, спрямовані на захист велосипедів наших користувачів, така розповідь дуже швидко стає заскладною і скочується в технічні подробиці».

Тому-то бренд VanMoof і обрав покадрову анімацію, щоб поговорити про це «непретенціозно».

Ролик було знято за якихось п’ять днів. За словами Тобіаша Фуракра, найскладнішою частиною роботи була синхронізація рухів губ пластилінових персонажів. «Знімних ротів» для персонажів у аніматора не було, тож йому доводилося змінювати фігурки прямо в процесі.

Хоча самі 35-сантиметрові скульптури «суперзлодіїв» зроблені були з пластиліну, велосипед VanMoof, який вони намагаються вкрасти, був надрукований на 3D-принтері, пофарбований вручну і доповнений також виготовленими вручну спицями. Оскільки велосипед є важливою частиною ролика, було вкрай важливо, щоб він виглядав, як справжній.

Формат інтерв’ю з персонажами також видався режисерові цікавим.

А потім йому довелося попомучитися над тим, щоб змонтувати зі знятого футажу відео лише на одну хвилину.

«Робота над фільмом ніколи не завершується. І в якийсь момент хтось просто мусить сказати вам: «Годі! Ти тут більше вже нічого не зробиш». Але допрацьовувати фільм можна нескінченно», — зізнається Тобіаш Фуракр.

Джерело


Читайте також:

Директор компанії VanMoof закликає не відмовлятися від екологічних подорожей.

Теги: анімаціявідеогумормаркетинг і комунікаціїтранспорт

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Новорічні радощі починаються з поїздки: як Uklon дарує святкову магію у період зимових свят
Ідеї

Новорічні радощі починаються з поїздки: як Uklon дарує святкову магію у період зимових свят

20 Грудня, 2024

Український райдхелінг-сервіс Uklon представив новорічну кампанію. Основна ідея полягає в тому, щоб нагадати людям про маленькі новорічні радощі, які все ще існують в простих речах і про які не варто...

Читати даліDetails

Мемна доставка: як завоювати серця аудиторії через гумор

Відомі українські маркетологи та рекламісти взяли участь у рекламі Effie Awards Ukraine 2024

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.