Прощайте, мои 20! Новая кампания от Fiat 500

Новая кампания новой модели автомобиля Fiat 500 приглашает нас на … похороны. Похороны ушедшей навсегда юности.

Fiat Chrysler  и агентство krow communications выпустили довольно черноюморный и очень британский ролик. Мы в течение 2 минут наблюдаем, как в глубокую могилу летят все атрибуты юнойсти героини, которая перешагнула 20-летний рубеж, а значит – в корне меняет свою жизнь. В отверстую яму летит все – от туфелек и чипсов до разного типа бойфрендов. Все это происходит под руководством очень чуткого викария. А за дверью (вспоминаются “девятые врата”) героиню ждет новая жизнь, которую в полной мере олицетворяет новенький  Fiat 500. Так что следующий десяток лет будет не хуже. И плакать совершенно не о чем.

Реклама будет транслироваться на тематических автосайтах и в социальных сетях.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Онлайн-івент року»

Триває голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

AIR Influence Meetup

Як робити контент, який чіпляє: 1 березня ND Production та експерти AIR Media-Tech проведуть AIR Influence Meetup

1 березня відбудеться AIR Influence Meetup. ND Production та експерти AIR Media-Tech розкажуть про те, як придумувати, створювати та упаковувати ...

Бренд PEUGEOT представив свій новий логотип

25 лютого 2021 року бренд PEUGEOT представив свій новий логотип: герб, прикрашений головою лева. Починаючи з 1850 року, у PEUGEOT ...

бренд HEINZ

Тест на терпіння: чому веб-сайт бренду Heinz завантажується… 57 хвилин

Що може бути привабливішим за сімейний вечір з домашніми бургерами? І неважливо, ви запалюєте гриль надворі чи готуєте в приміщенні. ...

11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021

11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- та PR- фахівців поділяться досвідом трансформації комунікації під час ...

Бюджетні прероли Woot! затягують довше, ніж на 5 секунд

Бюджетні прероли інтернет-магазину Woot! доводять, що успішний і кумедний проєкт можна створити навіть в умовах тотальної економії.