• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Програма Best Marketing Practices: як створювалися найефективніші Effie кейси

20 Листопада, 2024
Час прочитання: 1 хв.
A A
Програма Best Marketing Practices: як створювалися найефективніші Effie кейси
Share on FacebookShare on Twitter

Нова пошта, BOLT, Kernel, KFC, L’Oréal, Nestle, OLX, ДТЕК, ЮНІСЕФ та інші провідні компанії поділяться своїми успішними кейсами на конференції Best Marketing Practices 29 листопада. Акредитація на захід доступна на сайті effie.org.ua.

Програма Best Marketing Practices складається з кейсів, які пройшли у фінал премії Effie Awards Ukraine 2024, тобто вже визнані найефективнішими маркетинговими кампаніями цього сезону. Як створювалися проєкти, які результати були досягнуті, за рахунок чого це стало можливим – всі деталі розповідатимуть безпосередньо автори робіт – представники провідних українських компаній-рекламодавців в парі із агенціями-виконавцями. Тому програма Best Marketing Practices є ексклюзивним контентом, який доступний лише відвідувачам конференції.

На конференції вас очікує 19 виступів за участю 40 спікерів. Свої кейси представлять такі компанії, як BOLT, Etnodim, Honey, Kernel, KFC Україна, Lifecell, L’Oréal Україна, Nestle Україна, OLX, Philips Україна, Prom, Ukrainian Witness, Галичина, ДТЕК, Міністерство освіти і науки України, Нова пошта, ЮНІСЕФ та інші.

Спікери поділяться своїм досвідом та стратегіями з таких тем: як зробити професійно-технічну освіту популярною, як здобути прорив із ніші в маси, як ефективно використовувати інструменти для B2B, як створювати успішні кампанії без просування та інші. Особливу увагу буде приділено соціальним ініціативам, таким як найбільший збір для посилення ППО, допомога в розмінуванні полів, повернення уваги світу до зруйнованої енергетики та іншим важливим питанням.

Також на конференції презентують результати дослідження «Тенденції 2024 в управлінні маркетинговими комунікаціями», яке було проведено Всеукраїнською рекламною коаліцією у співпраці з дослідницькою компанією Factum Group. Метою дослідження є оцінка основних тенденцій у сфері маркетингових комунікацій на 2024 рік, визначення ключових викликів, з якими стикаються маркетингові команди, а також дослідження планів і стратегій на майбутнє.

Модераторами конференції стали колеги з OMD Optimum Media – Оксана Журовіч, CEO та Володимир Шинкаренко, Development Programs Lead.

Докладніше із програмою події можна ознайомитися за посиланням. 

Увечері 29 листопада відбудеться Церемонія нагородження переможців Effie Awards Ukraine, де ми дізнаємося найефективніші рекламні кампанії України 2024 року.

На сайті еffie.org.ua можна оформити акредитацію окремо на конференцію Best Marketing Practices, окремо на Церемонію Effie Gala або Full Pass акредитацію на денну та вечірню програми. Реєстрація відкрита до 27 листопада 2024.

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

Ми живемо у часи, коли стратегія народжується не лише в брифі, а в реальності, де переплелися війна, культура, емоція, зміни. Креативні рішення, інноваційні проєкти та соціальні ініціативи стали новою базою....

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025
Маркетинг і Комунікації

GOLDEN DRUM АНОНСУВАВ СКЛАД ЖУРІ

18 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025
У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.