• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

Когда проблема не в лифчике

14 Червня, 2018
Час прочитання: 1 хв.
A A
Когда проблема не в лифчике
Share on FacebookShare on Twitter

Serviceplan Ukraine начинает сотрудничество с фармацевтической компанией «Универсальное агентство «ПРО-ФАРМА». Первым проектом стал рекламный ролик для препарата «Эпигалин® Брест».

Говорить о женском здоровье – задача особенная. Важно найти ситуацию, которая демонстрировала бы проблему, не забывая о деликатности темы. Создавая ролик «Эпигалин® Брест», Serviceplan Ukraine обратились к инсайту, знакомому многим женщинам: когда испытываешь дискомфорт в груди, примерка белья приносит только разочарование. И как не прислушаться к совету подруги, которая догадывается о твоих проблемах? Ведь, может, действительно проблема не в лифчике?

«Эпигалин® Брест» – растительный препарат, который способствует восстановлению гормонального баланса и устраняет дискомфорт в груди. Сочетая экспертную уверенность с эмоциональностью, новая кампания утверждает: «Эпигалин® Брест» – бережная защита для женской груди.

Марина Залюбовская, продакт-менеджер «ПРО-ФАРМА»: «При создании ролика для нас важно было донести сообщение о достаточно деликатной женской проблеме максимально простым и понятным для целевой аудитории языком. Также мы ставили для себя задачу акцентировать внимание женщин на том, что в вопросах здоровья молочной железы необходимо обращаться к специалисту. Креативная команда Serviceplan Ukraine оправдала все наши ожидания и как результат мы получили отличную работу. Теперь ждем отменных результатов».

Елена Яковлева, CEO Serviceplan Ukraine: «Мы очень рады начать сотрудничество с компанией «ПРО-ФАРМА» и признательны Клиенту за доверие в создании рекламы такого нужного и полезного препарата. Мы разработали ролик, который убедительно доносит ключевые преимущества продукта. Уверена, кампания принесет желаемые результаты».

Команда:

Клиент: Универсальное Агентство «Про-Фарма»

Татьяна Борисенко – менеджер по маркетингу

Марина Залюбовская – продакт-менеджер

Агентство: Serviceplan Ukraine

Игорь Клименко – Creative Director

Владимир Денис – Art Director

Екатерина Бломгрен – Junior Art Director

Ника Чулаевская – Copywriter

Анна Мигулько – Account Director

Студия: Pronto Film

Денис Волков – режиссер

Алексей Цвелодуб – оператор

Анастасия Совьяк-Крюковская – 1ST AD

PapaCasting – кастинг

Владимир Черемис – художник-постановщик

Лена Игнатенко – стиль

Анна Лисевич – грим

Постпродакшен – A.Steroid

Композитор – Евгений Бедненко

Исполнительный продюсер – Ирина Ишкова

Линейный продюсер – Алексей Слободской

Продакшен-менеджер – Вячеслав Говорун

Продакшен-ассистент – Анастасия Михальчук

Теги: здоров'яновини

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

«Якісні ліки для всього світу»: MAKE SENSE створили кампанію про глобальну експансію Farmak

Adsapience створив унікальний LifeSavingTruck для донорства крові, що подорожує країною

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.