• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відповідальність

Про лікарів із (не)любов’ю: платформа Bolt запускає нову кампанію

14 Липня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Про лікарів із (не)любов’ю: платформа Bolt запускає нову кампанію
Share on FacebookShare on Twitter

Провідна європейська платформа для замовлення поїздок Bolt спільно з платіжною системою Visa і ПриватБанком запускає кампанію «Ми не любимо лікарів». Мета кампанії ― привернути увагу громадськості до відповідальної місії лікарів у період пандемії. І подякувати їм за все добро, що вони роблять для нас, незважаючи на нашу щиру нелюбов до лікування. Зі свого боку компанія Bolt висловлює подяку не тільки лірикою, але й ділом ― надаючи медикам промокоди на поїздки.

Пандемія коронавірусу ще не закінчилася, але локдаун уже позаду. І якщо під час карантинних обмежень дуже багато говорилося про потреби лікарів, то після закінчення локдауну про них майже забули. Кампанія нагадає, що лікарі важливі не тільки в період локдаунів і епідемій. Але і в спокійний час, коли найбільш бентежною подією є черга до терапевта за довідкою для басейну.

Найчастіше лікарні та поліклініки у нас асоціюються з неприємними процедурами, але ми не можемо обійтися без медичної допомоги. Навіть наша поява на світ вимагає участі лікаря. Тому компанія Bolt продовжує допомагати медичним фахівцям, надаючи їм промокоди на безкоштовні поїздки.

Про лікарів із (не)любов’ю: платформа Bolt запускає нову кампанію

«Ми не любимо лікарів і хочемо відвідувати їх якомога рідше. Але саме вони рятують наші життя, незалежно від того, чи хочеться нам із ними зустрічатися, чи ні. Завдяки кампанії «Ми не любимо лікарів» ми хочемо висловити нашу подяку до людей, які стоять на сторожі нашого здоров’я. І нагадати про те, що вони теж можуть потребувати допомоги», ― коментує Сергій Костя, маркетинг-директор компанії Bolt у країнах СНД і Східної Європи.

«Не словом, а ділом» ― саме цей слоган ліг в основу всіх дій бренда Bolt, починаючи з березня 2020 року. У нашому відео ми в певному сенсі підводимо риску під ключовим соціальним проєктом boltformedicals.com.ua, який компанія Bolt запустила вже через 2 дні після початку першого локдауну і курирує досі. Нам здається, що у нас вийшло дуже зворушливе і щире відеозвернення, в основі якого лежить правда життя. І ті фрази, що ми безліч разів могли говорити самі або чути від друзів, але які лише зміцнюють нашу любов до професії лікаря», ― коментує Влад Полонський, СЕО креативного маркетингового агентства Rockets. Growth R&D.

Ініціатива компанії Bolt із транспортування медиків була вперше запущена в березні 2020 року. Водії компанії перевозили інфекціоністів, пульмонологів, анестезіологів, вірусологів та інших медичних фахівців, які допомагали в боротьбі з епідемією COVID-19. Під час локдауну в квітні 2021 року платформа Bolt продовжила надавати допомогу лікарям. Промокоди на безкоштовні поїздки було передано медперсоналу різних клінік Києва, Львова, Запоріжжя. Компанія Bolt також співпрацювала з донорськими організаціями «Агенти крові» і «Zdai Blood». Партнером із ініціативи стала платіжна система Visa.


Містами України активно відкриваються та працюють Центри вакцинації. Аби привернути до них увагу українців, закликати їх вакцинуватися та зробити досвід взаємодії з центрами приємним, Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) разом з Міністерством охорони здоров’я України та комунікаційною агенцією Postmen запустили кампанію «Час вакцинуватися».

Теги: пандеміясоціальна рекламатранспорт

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність
Маркетинг і Комунікації

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

17 Квітня, 2024

У сучасному світі, де кожен день відбуваються зміни, говорити про толерантність та взаємосприйняття стає все важливіше. Команда My Happy Place, взяла на себе місію не лише говорити про ці цінності,...

Читати даліDetails

Цукерки, квіти та… зомбівалентини? Як Uklon пропонує святкувати День закоханих у новій кампанії

«Аварійний» коктейль переміг у цьогорічному конкурсі Split Second заради безпеки на дорогах

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.