Принцесса гоночных трасс в новой рекламе BMW

Компания BMW тоже не смогла пройти мимо Международного женского дня и решила отметить его видеоисторией Авроры Штраус – 20-летней автогонщинцы, первокурсницы Гарварда и основательницы движения Girls With Drive.

Эта белокурая красавица сегодня принимает участие в гонке Pirelli World Challenge 2019 на BMW M4 GT4. Но кроме уверенного управления безудежной мощью под капотом, Аврора так же уверенно управляет общественным движением Girls With Drive. Это некоммерческая организация, цель которой – помочь девушкам и молодым женщинам проявить себя в отраслях, в которых по традиции доминируют мужчины  (прежде всего в политике и  бизнесе в том числе и в автомобильной промышленности). Ее основной задачей является разработка программы наставничества, связывающей успешных профессиональных женщин с молодыми женщинами и девочками, которые заинтересованы сделать карьеру в  автомобильном мире. В дополнение к программе наставничества, Аврора также разрабатывает «образовательные туры» и программу стажировок.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...