Що таке out of home реклама, які в неї сильні сторони, в якому напрямку розвивається — відповідь на ці та інші питання дає «Out Of Home Media Guide. Провідник світом зовнішньої реклами».
Видання за авторством оператора зовнішньої реклами PRIME Group адресовано насамперед маркетологам, що зацікавленні у використанні цього каналу, та тим, хто хоче систематизувати знання, набуті під час роботи з ним.
«Провідник» складається з 18 розділів, в яких стисло оглядається поняттєвий апарат галузі out of home реклами й описуються основні процеси у важливій її складовій — зовнішній рекламі. В основу видання покладені попередні напрацювання компанії у цій сфері, зокрема матеріали «Книжки про наружку», що була презентована рекламній спільноті на OOH Forum 2015-го року.
«Кожна галузь потребує час від часу „інвентаризувати“ саму себе й фіксувати результат у вигляді, зрозумілому професійній аудиторії. Out of home реклама — не виключення. Галузь трансформується, стає дедалі більш високотехнологічною, просочується новими поняттями й „техноговіркою“. Тож наше видання покликане систематизувати як нове, так і добре відоме, що є в галузі. Ми не претендуємо на академічну точність викладення, проте впевнені, що станемо у пригоді всім, хто бажає ближче познайомитись зі світом зовнішньої реклами», — говорить Людмила Короткова, заступник директора з маркетингу PRIME Group.
Друковану версію «Провідника» презентовано на бізнес-сніданку PRIME Group, що відбувся у Києві 20 жовтня. Електронну можна завантажити за посиланням (безкоштовно та без реєстрації).
Читайте також:
Відкриття керамічного панно «Вікна»