• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

PRIME Group провів першу мультитригерну DOOH-кампанію для Vichy

21 Липня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
PRIME Group провів першу мультитригерну DOOH-кампанію для Vichy
Share on FacebookShare on Twitter

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group разом з командою медійної агенції Zenith Ukraine провів контекстно обумовлену DOOH-кампанію на власному інвентарі та технологіях. Її особливістю стала динамічна зміна контенту: показ того чи іншого рекламного сюжету залежав від комбінації трьох змінних: часу доби, температури повітря й атмосферних явищ.

DOOH-кампанія

Косметичний бренд Vichy став одним з перших клієнтів PRIME Group, хто оцінив переваги реклами з використанням комплексу тригерів. Основне завдання рекламної кампанії полягало в тому, щоб запропонувати аудиторії продукт, що буде актуальним в певний час і при певній погоді. У контексті out of home це завдання вирішується тригерно обумовленим медіапланом. Це простий і дієвий спосіб домогтися того, що певне рекламне повідомлення буде демонструватися саме тоді, коли аудиторія буде готова його сприйняти.

Vichy став першим в категорії косметики брендом, що провів в Україні динамічну DOOH-кампанію. Маркетингова комунікація Vichy була спрямована на підвищення обізнаності про два косметичних засоби: Мінерал 89 концентрат з пробіотичними фракціями для відновлення та захисту шкіри обличчя і сонцезахисний невагомий флюїд Capital Soleil.

«Кампанія проходила повністю автоматизовано. Для цього рекламодавець надав набір сюжетів та інструкцій вигляду „якщо вранці дощ, показуємо сюжет А; якщо вдень сонячно й температура вище стількох-то градусів — сюжет Б“. Всього десять сценаріїв. Вхідні дані були поміщені в систему управління контентом, і коли кампанія стартувала, показ доречних — з точки зору часу, атмосферних явищ і температури повітря — сюжетів відбувався вже на „програмному рівні“», — розповідає IT-директор PRIME Group Сергій Цикунов.

Розміщення відбувалося в Києві в червні 2021 року. За допомогою 24 цифрових панелей бренду вдалося донести повідомлення приблизно мільйону людей в середньому вісім разів (8,7 млн контактів). Стратегічну підтримку в реалізації кампанії здійснила медійна агенція Zenith Ukraine.

OOH-реклама

Цифрова OOH-реклама працює з даними, що надходять в режимі реального часу, та враховує контекст, завдяки чому ефективніше доносить повідомлення брендів. Використання одного або декількох тригерів — передумова для незвичайної та легкої на згадку кампанії, а також запорука того, що рекламний контакт з цільовою аудиторією відбудеться в найбільш слушний час. Крім погоди й часу доби як тригери можуть використовуватися результати спортивних заходів, гарячі теми в соцмедіа й багато іншого. Кращі приклади з практики DOOH ґрунтуються на продуманому використанні даних в якості тригерів, а іноді й в ролі вхідної інформації для автоматичної генерації креативу. Рекламна кампанія бренду Vichy — приклад того, що можна досягти та чого варто очікувати найближчим часом в маркетинговій комунікації out of home спочатку в столиці, а потім і в інших містах України.


Читайте також: розвиток і можливості DOOH в Україні

Теги: зовнішня реклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Компанія Vodafone Україна представила арт-інсталяцію, присвячену телекомунікаціям в умовах війни
Відповідальність

Компанія Vodafone Україна представила арт-інсталяцію, присвячену телекомунікаціям в умовах війни

12 Грудня, 2024

2 грудня в Києві компанія FREEBRAND встановила на Контрактовій площі арт-інсталяцію I’M FINE, присвячену важливості зв’язку в умовах війни. Проєкт реалізовано на замовлення компанії Vodafone Україна. Інсталяція виконана у формі...

Читати даліDetails

PHILIPS + OMD+ jamlab = вау-ефект

Bickerstaff.394 і «Ти як?» закликали звертатись до сімейних лікарів за ментальною підтримкою

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.