• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

PR-кампанія, що повертає клієнтів у ком’юніті бренду: кейс OMG agency для «Філейних»

24 Листопада, 2023
Час прочитання: 2 хв.
A A
PR-кампанія, що повертає клієнтів у ком’юніті бренду: кейс OMG agency для «Філейних»
Share on FacebookShare on Twitter

Чи можливо за допомогою грамотно спланованої PR-кампанії повернути любов та інтерес лояльної аудиторії? Давайте розбиратись на прикладі нашої співпраці з «Філейними».

«Бащинський» — один із багатьох брендів компанії МХП, з яким ми плідно співпрацюємо протягом 2023 року. Завдання завжди нетипові та мають прихований «челендж». Такий челендж був і в брифі «Філейних». Разом із командою МХП та блогерами ми шукали нетипове та ефективне рішення.

У чому полягав челендж

У 2022 році «Філейні»перейшли на інший тип оболонки та рецептури, через це відбулося падіння продажів. Наше завдання полягало в тому, щоби повернути собі місце в серденьках споживачів, які переключилися на бренди-конкуренти.

Нам потрібно було гарно попрацювати з інфлюенсерами та з їхньою допомогою створити комунікацію, яка буде виконувати одразу декілька важливих цілей:

  • буде логічно підсилювати актуальний кормеседж «Філейні зʼїм першими»
  • дозволить яскраво продемонструвати різні ситуації споживання для різних ЦА
  • повернути споживачів, що «перейшли» до брендів-конкурентів, транслюючи основні переваги: смак та якість (підтверджено дослідженням)

Креативне рішення

Нам потрібно було інтегрувати існуючий кормеседж «Зʼїм першими» в креативну комунікацію з блогерами. Тому ми вирішили за допомогою інфлюенсерів розкривати неймовірно життєві ситуації, у яких зʼїсти філейні першими — найкраще смачне рішення. Для кожної ЦА підбирали максимально близьку, життєву та зрозумілу ситуацію.

За допомогою інтеграцій у блогерів ми демонстрували:

  • розуміння ЦА, потрапляли ситуаціями в яблучко;
  • концепцію «зʼїм першими, бо дуже смачно», але не просто констатували факт, а робили це за допомогою реальних життєвих ситуацій;
  • у кожного блогера — своя ситуація, але одна композиція: початок — ситуація, коли блогери обирають зʼїсти філейні серед інших продуктів, бо вони дуже смачні;
  • купу різних варіантів приготування: смажимо, варимо, загортаємо, нарізаємо;
  • у сториз — розповідали більше про якість та смак та відправляли на конкурс в інстаграм бренду.

Алгоритм роботи був таким:

  • Пропрацювання загальної ідеї;
  • складання персоналізованого ТЗ для кожного блогера;
  • підбір та залучення релевантних блогерів в інстаграм та тікток;
  • підбір та розміщення в телеграм каналах інтеграції у ютуб-блогерів.

На всіх майданчиках ми розкривали найжиттєвіші ситуації, у яких зʼїсти філейні першими — найкраще смачне рішення.

Процес

У процесі реалізації проєкту було використано креативну та логічну комунікацію, що стимулювала не лише іміджевий розвиток бренду, але й позитивно вплинула на продажі. Комунікація була побудована для різних соцмереж із використанням рилз, тиктоків та сториз. До загальної медіастратегії включили також ютуб та телеграм.

Ось декілька прикладів інтеграцій у різних ситуаціях споживання:

відео сосиски

Коли він уже на порозі, а ти трохи засиділась у соцмережах…

https://www.instagram.com/reel/CsJlWj5oxzF/

Заманювали друзів на «море», і ледве вистачає сосисок…

https://www.instagram.com/reel/CsBoYqhoJ_S/

І навіть здійснювали мрії…

https://www.tiktok.com/@annatrincher/video/7234577556094061829

Інсайт від команди: ми точно знаємо, що коли споживач бачить у рекламі себе — це відбудовує емоційний зв’язок із брендом. Залучити інфлюенсерів — найкраще рішення, адже їхня аудиторія вже довіряє їм — а отже і їхньому смаку. Важливо створювати повноцінну підтримуючу піар-кампанію, тому ми завжди залучаємо декілька майданчиків, детально пропрацьовуємо сценарії під основну концепцію.

Результати

За кампанією «Філейні з’їм першими» вдалося перевиконати плани за KPI та охопленнями.

За допомогою інфлюенс-маркетингу вдалося закрити основний біль аудиторії бренду, що сосиски змінили свій смак — ми змогли показати, що цей продукт завжди під рукою та поруч і все ще з тим самим знайомим і улюбленим смаком.

Якісно й успішно закрили піарні потреби інструменти телеграм промо та ютуб. Важливо розуміти, що ютуб отримує охоплення за більший проміжок часу, тому контакти ще будуть надходити протягом деякого часу, що створює додаткову цінність такої реклами.

Теги: PRбрендингкреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Дві українські команди створили новий бренд для азербайджанського ринку. Courir — французька франшиза, яка декілька років працювала на ринку Кавказу, але зараз завершує свою співпрацю. Власники в Азербайджані вирішили продовжити...

Читати даліDetails

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.