Ви можете багато чого побачити під час їзди по Лос-Анджелесу — зазвичай епічні пробки, не місцеві пальми та випадкові знаменитості. Але тепер ви можете додати до списку можливостей пакет соєвого соусу заввишки 10 футів і шматочок суші розміром з компактний автомобіль. Вони гідні подвійного сприйняття, і це саме те, що мала на увазі служба доставки Postmates, коли вирішила розширити свою поточну рекламну кампанію «Коли все, що ви можете — це думати про їжу».
Бренд, який називає Лос-Анджелес своїм найбільшим і найважливішим ринком, цього місяця створив експериментальну активацію з візуалізацією великих харчових продуктів, які можуть стати їх власними туристичними напрямками.
Існує гігантський шматок лососевого нігірі, який буде рухатися популярними місцями: Santa Monica, Venice Beach, Culver City та West Hollywood, і човен в Echo Park Lake, що розроблений, щоб виглядати як масивна смажена курка.
Штучна їжа створена з використанням пінопластових матеріалів та твердих зовнішніх покриттів, і мають на меті відповісти на запитання бренду: «Що станеться, коли ви почнете бачити їжу в місцях, де ви найменше цього очікуєте?»
Цей проєкт, створений рекламним агентством Postmates Mother LA, Mediacom, National Experiential and Atomic Props, досліджує уявлення споживачів про надмірну тягу до їжі та має на меті запаморочити голову навіть у втомленому Голлівуді.
З цією метою команда вирішила імітувати їжу, яка вже популярна серед клієнтів Postmates, і вибрала харчові продукти, які виглядатимуть апетитно навіть у великих розмірах, за словами Andy Tu, керівника маркетингу бренду.
«Одна людина написала в Twitter ідеальний підсумок того, що ми намагаємось досягти за допомогою цієї кампанії: «Або вони мають новий човен в Echo Park Lake, який має форму смаженої курки, або я дуже голодний, — сказав Andy Tu, керівника маркетингу бренду. — І на це я кажу, чому не обидва варіанти?»
Активація є стратегічною, але навмисно несумісною, в той час, коли такі бренди, як MilkPEP, Liquid Death та Oreo, все більше схиляються до тактики зупинки шоу.
«Цікаво, чи варто це розглядати більше як “трюками”, тому що для того, щоб сучасний бренд вийшов назовні, наша POV полягає в тому, що ви не можете покладатися на традиційні канали, до яких мають доступ усі на ринку. Ви повинні проявитись по-справжньому, — поділився Tu. — Ми живемо у світі, де майже у кожної людини в кишені є відеокамера 4K, і кожен є творцем контенту. Тож дарувати людям чудові моменти для створення контенту — це зв’язки, які важко відтворити за допомогою традиційних медіаканалів».
Компанія Postmates, яка часто знімалась в камео в таких відомих місцях, як The Hollywood Bowl та стадіон Dodger, намагається «зрозуміти людей та їх сучасні стосунки з їжею», — сказав Andy Tu.
Ця філософія рухає ідеєю «Коли все, що ви можете — це думати про їжу» з моменту її запуску на телетрансляції премії «Оскар» у 2020 році, що стало відступом від норми категорій зосередження уваги на механіці та технології доставки їжі.
Бренд розширив тему та поглибив свої зв’язки з попкультурою різними способами: за допомогою страв під керівництвом творців, співпраці з K-pop групою Blackpink та «Don’t Cookbook», яка включала пропозиції на винос, а не фактичні рецепти.
Читайте також:
Магазин DISTANCE перетворює обмеження швидкості на маркетинг