Поставь свой диван в парке с новой игрой от Ikea

Кампания от агентства 72andSunny Amsterdam для бренда Ikea продолжает удивлять новыми методами продвижения товаров бренда.

Компания изо всех сил продвигает приложение Ikea Place. Бренд обращается к поклонникам самой популярной игры с дополненной реальностью (скорее всего, это «Pokemon Go»), чтобы продемонстрировать новые возможности размещения товаров в ролике от 72andSunny Amsterdam.

Приложение Ikea Place позволяет потребителям предварительно увидеть то, как коврик или диван будет выглядеть в их собственных домах.

Люди, использующие приложение, «бросают» столы и диваны посреди лондонского парка Виктория, положительно отзываясь о новом приложении Ikea.

«Найдите свое счастливое место» – так звучит слоган кампании.

Диана Мехедок

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Анімація WWF показує, що за останні 200 років океан став надто шумним місцем для китів

Доля морських ссавців, для яких через діяльність людини океан став надто шумним місцем (особливо для китів), зображена у зворушливому анімаційному відео.

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...