• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Понад 400 учасників об’єдналися для обміну досвідом подолання комунікаційних перепон: як пройшов PR Марафон 2024

1 Листопада, 2024
Час прочитання: 3 хв.
A A
Понад 400 учасників об’єдналися для обміну досвідом подолання комунікаційних перепон: як пройшов PR Марафон 2024
Share on FacebookShare on Twitter

Понад 30 представників великих компаній та агенцій поділилися власним досвідом про те, як долати комунікаційні перепони та мислити out of the box на PR Марафоні «Комунікації без кордонів» 30 жовтня у Києві, організованому онлайн-медіа про маркетинг, комунікації та креатив MMR та бізнес/медіа холдингом ekonomika+.

Більше 400 учасників марафону та PR-спільноти зібрав інноваційний простір UNIT.City. А ведучою заходу стала Дарія Кудімова, ведуча ранкового шоу «Прокидайся!» на телеканалі «Ми-Україна+». Марафон розпочався з панельної дискусії «Безпека та прозорість — як демаркувати кордони?» за участі Олени Семикіної, радниці Голови СБУ, Мар’яни Реви, директорки Департаменту комунікації Міністерства внутрішніх справ України, Дар’ї Черкашиної, CEO Havas PR Ukraine та експертки зі стратегічних комунікацій, Сабіни Абляєвої, директорки з інформаційної політики та стратегічних комунікацій АТ «Укрзалізниця», Олександра «Терена» Будько, ветерана російсько-української війни, громадського діяча, письменника, ведучого тревел-шоу на YouTube «Відвал ніг або All інклюзив». Модерувала дискусію Тетяна Снопко, керівниця медіахолдингу Media Council.

Про те, як управляти репутацією, не створюючи загроз для бізнесу, розповіла Олена Дерев’янко, co-founder і партнер Агенції PR-Service, віцепрезидент Української PR-Ліги, д.е.н., професор.

Олександра Гнатик, керівниця PR-напряму мережі магазинів EVA та EVA.UA, розповіла про зміну позиціонування корпоративної соціальної відповідальності EVA і вплив війни на неї.

Дмитро Самолюк, Head of Digital, телеканали «Ми-Україна» та «Ми-Україна+» поділився думками про те, чому диджитальникам «до лампочки» пресрелізи, а також розповів, як за три копійки можна збільшити впізнаваність медіа.

Як допомогати ветеранам повернутись до цивільного життя на прикладі проєкту «Жити назустріч» розповіла Ксенія Сікорська, маркетинг-директорка ПУМБ.

Яна Гончаренко, директорка з комунікацій та сталого розвитку Starlight Media, розповіла про шлях до різноманіття та інклюзивності Starlight Media, про формування дружньої культури до ветеранів та ветеранок за допомогою розважальних шоу.

Де межа між соціально відповідальним PR та експлуатацією теми війни в комунікаціях обговорили у рамках панельної дискусії Катерина Приймак, очільниця руху Veteranka, громадська діячка, ветеранка, бойова медикиня, Соломія Буй, PR-директорка Superhumans, Олександр Педан, телеведучий, громадський діяч, співзасновник ГО JuniorS та pedan|buro, Катерина Шпачук, PR-менеджерка БФК Gulliver, Катерина Гуленок, керівниця PR-департаменту «Брокард-Україна», Олена Осипчук,PR-директорка SOCAR Energy Ukraine.

Про фокус людини на комунікаціях великого бізнесу під час війни розповів Володимир Гайдаш,директор з комунікацій, ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг». Він поділився лайфхаком про те, як зробити, щоб криворізькі борди про працевлаштування на завод потрапили на Financial Times.

Як Райф трансформує бренд роботодавця поділилася Анастасія Левко, керівниця з розвитку бренду роботодавця Райффайзен Банк.

Нателла Озова, СМО GoITeens, розповіла, як будувати PR в метавсесвіті на прикладі чотирьох IT-марафонів для дітей.

Аліна Смишляк-Борода,директорка з управління репутацією та КСВ Kormotech, Оксана Маличкович, співвласниця та керуюча партнерка агентства «ЕЛ.БІ.АЙ.» розповіли, чому «безпечні» KPI піарника мало відображають вплив на компанію.

Про досвід участі та суддівства на міжнародних фестивалях та конференціях, а також чому галузеві нагороди можна вважати soft-power розповіла Юлія Петрик, CEO та співзасновниця Calibrated.

Олександр Шевельов, який відповідає за стратегічні комунікації в ДТЕК, розповів про кейс «Битва за світло» та викликами, з якими стикнулась команда під час створення кампанії.

Секрети таємної кухні міжнародних конкурсів від бувалих та титулованих прозвучали на панельній дискусії з Костею Шнайдером, Chief Creative Director, Publicis Groupe Ukraine and Czech Republic, Saatchi & Saatchi Ukraine, Дмитром Лютим, креативним директором агенції Bickerstaff.420, та Катериною Співаковою, директоркою з комунікацій та взаємодії з урядом, Kernel. Модерувала дискусію Олександра Погоріла, засновниця та керівна партнерка агенції стратегічних комунікацій U Agency.

Олена Умеренко, керівниця департаменту соціальних проєктів Нової пошти, розповіла про організацію безбар’єрного марафону та про те, як привернути увагу до соціальної проблеми за допомогою спортивних заходів.

Ефективні PR-кампанії українських брендів у світі обговорили під час панельної дискусії Олена Плахова,директорка із управління репутацією та маркетингом групи компаній NOVA (Нова пошта), Віра Щербакова, Head of Comms at Ajax Systems, Артур Маліновський, Head of global PR&Communication «I’m Fine», Антон Єременко, Head of PR в Kachorovska, Марія Мороз, головна продюсерка художнього проєкту «I’m Fine» на Burning Man 2024.

На PR-марафоні також відбулося нагородження призерів конкурсу PR-кейсів. Дізнатися імена переможців можна тут.

Організатори дякують партнерам PR-марафону: головному партнеру ПУМБ, генеральному інформаційному партнеру телеканалу «Ми-Україна+», гостинному партнеру UNIT.City, кавовому партнеру Foundation Coffee Roasters, водному партнеру Моршинська, смачному партнеру Lantmännen AХА, солодким партнерам «Київхліб» та Tarta, а також AB InBev Efes Україна та Jack Daniel’s.

А також медіапартнерам: компаніям Megapolis, ADV Expert, БФК Gulliver, Infovision, BC Media, телеканалам «Ми-Україна», СТБ, ICTV, Еспресо, Апостроф, онлайн-ресурсам УНН, Мінфін, Комерсант Україна, ЛІГА:ЗАКОН, HiTech Expert, Burda Media Ukraine, Главком, Ділова столиця, UA.NEWS, TrueUA, Marketer.ua, Founder, Economist, Xsport, 44.ua, Postfactum, Перший бізнесовий, Платформа «Освіта Дивосвіту», CASES, SPEKA, The Page та Асоціації Креативних індустрій України.

Теги: PRкреативні індустрії

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо
Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025

В Україні розпочато оцінювання робіт наймасштабніших рекламних змагань креативності — Ukrainian Creative Awards 2025. Двадцяти командам міжнародних та національних експертів належить оцінити 1755 робіт у 4-х рекламних фестивалях України. Імена...

Читати даліDetails

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

Прийом заявок на конкурсну програму №3 «Ти та Київ»: креативне відео про Київ

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025
У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.