• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Покусані медалі і чорний гумор: нові рекламні кампанії фастфуду

28 Липня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Що є кращим за споглядання, як атлети змагаються за медалі в Токіо? Хіба що споглядання змагань із бургером в зубах! Так вочевидь вважають мережі фастфуду, що пояснює помітну активізацію реклами в цьому секторі, яка спостерігається від початку Олімпійських ігор. Нові рекламні кампанії фастфуду обмінюють покусані медалі на бургери, годують лева нем’ясом, піклуються про к**** і демонструють сцени томатно-кривавої розправи.

Pizza Hut

Мережа Pizza Hut і актор Паркер Дж. Паттерсон, який за останні два роки став її обличчям, в своїй новій кампанії всіляко вихваляють лінійку піци з рослинним м’ясом Beyond Meat. Мовляв, вона настільки схожа на м’ясо, що її їстиме навіть лев (на ім’я Кларенс).

Ось так все це візуалізувала агенція Iris Worldwide:

Burger King

В Бельгії мережа Burger King вирішила присусідитися до Олімпійських ігор у найприємніший для споживачів спосіб: вона пропонує безкоштовні Воппери тим, хто уважно стежить за змаганнями. Як стверджує ця мережа фастфуду в своїй новій кампанії від паризької агенції Buzzman, покусані медалі спортсменів-олімпійців – явна ознака того, що вони просто-напросто зголодніли.

Щоб взяти участь в цій акції, треба ловити на фото моменти, коли атлети в прямому ефірі кусають свої новенькі медалі, і постити ці фото в соцмережах з хештегом #WishItWasAWhopper. І буде вам щастя (і безкоштовний бургер).

KFC

У Великобританії мережа KFC і агенція Mother London вирішили прямим текстом сказати на камеру слово к****. В рекламному ролику відерце KFC з гордістю заявляє, що у звіті Pecking Order 2021, який щороку складає організація World Animal Protection, ця мережа була особливо відзначена за її гуманне ставлення до… курей. Ось воно, це слово на «к»!

Є у цьому всьому якась іронія, зважаючи, скільки тих пташок відправляють на гриль послідовники полковника Сандерса.

F. Whitlock & Sons

Цей виробник консервів та соусів вирішив втілити в життя свої етикетки, докладно розповівши, як саме закінчили свої дні, зображені на них овочі. Ці анімаційні історії від агенції 72andSunny Sydney виявилися на диво брутальними. Тут є і пірати, і голодні алігатори, і банда на мотоциклах. І ніякого чудесного порятунку.

Джерело 1, 2

Теги: гуморкреативмаркетинг і комунікаціїспортфастфуд

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025
Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.