Почувствовать жизнь. Новая кампания Mazda в США

Mazda North American Operations (MNAO) запустила следующий этап своей брендовой кампании «Feel Alive». Стремясь вызвать чувство удивления и вдохновения, новый рекламный ролик под названием «Dream Bigger» официально анонсирует совершенно новую Mazda3 2019 года.

Ролик Dream Bigger» был разработан Mazda North American Operations и Garage Team Mazda. В отличие от традиционных автомобильных рекламных роликов, команда использовала изысканный и гуманистический подход. Режиссер ролика Хейли Рейнхардт искусно свел вдохновляющую красивую картинку и сандтрек «Dreams» висполнении The Cranberries.

Новая Mazda3 рассчитана на молодых и успешных покупателей, которые ищут способ выразить свои профессиональные и личные устремления.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

LIONS Live: шлях Libresse до правди та безстрашності

Шлях Libresse перетворив маленький бренд гігієнічних продуктів на лідера культурної думки і розбив табу навколо жіночого тіла.

LIONS Live: команда BBDO розповідає про кампанію «Ти – не ти, коли голодний»

Останні 10 років кампанія «Ти – не ти, коли голодний» невпинно розвивалася, оновлювалася і перетворила іконічний, але призабутий бренд на світового лідера.

LIONS Live: як створювалася кампанія The Truth Is Worth It

Люди цінують правду, але не завжди згодні з тим, що за неї треба платити. Тому кампанія The Truth Is Worth It мала змінити поведінку цілого покоління.

HypeAuditor_dentsu_Insta

Хто, як і скільки заробляє в українському Instagram — дослідження HypeAuditor і dentsu Ukraine

Instagram сьогодні є не тільки однією з провідних соціальних мереж, але і найважливішою платформою для influencer-маркетингу. Тож, за ініціативи комунікаційної ...

Бренд «Природне Джерело» та «ДонорUA» запускають спільний соціальний проєкт «Крапля до краплі»

Кров — це рідина, без якої неможливе функціонування людського організму. Донорська кров, як і питна вода, необхідна для всебічної підтримки ...

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...