Почувствовать жизнь. Новая кампания Mazda в США

Mazda North American Operations (MNAO) запустила следующий этап своей брендовой кампании «Feel Alive». Стремясь вызвать чувство удивления и вдохновения, новый рекламный ролик под названием «Dream Bigger» официально анонсирует совершенно новую Mazda3 2019 года.

Ролик Dream Bigger» был разработан Mazda North American Operations и Garage Team Mazda. В отличие от традиционных автомобильных рекламных роликов, команда использовала изысканный и гуманистический подход. Режиссер ролика Хейли Рейнхардт искусно свел вдохновляющую красивую картинку и сандтрек «Dreams» висполнении The Cranberries.

Новая Mazda3 рассчитана на молодых и успешных покупателей, которые ищут способ выразить свои профессиональные и личные устремления.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

BBC та Kong Studio пояснюють, чому дерев’яна архітектура – це добре

Kong Studio створила для BBC ось таку візуально цікаву анімацію, яка показує, що дерев'яна архітектура – це добре для довкілля.

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...