«Дім — там, де серце», — говорить стара приказка, і вона ніколи не була такою правильною, як зараз. Після тривалого карантину через Covid-19, який все ще триває, багато споживачів проводять більше часу у своїх будинках, ніж будь-коли раніше.
Нова кампанія IKEA «Every Home Should Be a Haven» спирається на відчуття безпеки та комфорту, які представляє дім для багатьох людей. Платформа, створена в партнерстві з Mother, представляє затишну купу плюшевих ведмедиків, які виростають до величезних розмірів, щоб створити веселу та захищену резиденцію для своєї родини.
У цьому новому місці плюшеві ведмедики допомагають родині, яка повертається додому після напруженого дня, позбутися зовнішніх стресових факторів і проводити час разом. Охоплюючи затишну сторону життя, кампанія заохочує споживачів використовувати зручність IKEA, щоб створити приємну атмосферу для відпочинку.
Притулок і затишок
Менеджер із маркетингових комунікацій IKEA у США Christine Whitehawk зазначає: «Дім розглядається як притулок від зовнішнього світу — чи є це місцем безпеки, втечі чи просто місцем, де хтось може бути собою».
Щодо того, чому плюшеві ведмедики були ідеальним аватаром для кампанії, Whitehawk пояснює: «Плюшевий ведмедик був ідеальним зображенням, що символізував захист, з відчуттям комфорту та безпеки, ці відчуття ведмедики надавали багатьом із нас, коли ми росли».
Whitehawk продовжує: «Однак у нашому фільмі плюшеві ведмедики мають серйозні м’язи, тому що ми хочемо показати, що IKEA — це бізнес, коли справа доходить до того, щоб допомогти кожному насолоджуватися безпечним, щасливим домом».
Це ще одна частина поштовху IKEA до оптимізації зв’язку бренду з внутрішнім життям людей, наголошуючи при цьому на особистому залученні завдяки цифровим технологіям. Платформі включатиме різноманітні ролики на телебаченні, цифрових і соціальних мережах.
Читайте також:
Підкидні маски та цукерки з броколі: гелловінські кампанії з добірки Cannes Lions
Кури стали фотографами в новій кампанії Vital Farms