• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Плюшеві ведмедики Buff захищають дім в химерній кампанії IKEA

3 Листопада, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Плюшеві ведмедики Buff захищають дім в химерній кампанії IKEA
Share on FacebookShare on Twitter

«Дім — там, де серце», — говорить стара приказка, і вона ніколи не була такою правильною, як зараз. Після тривалого карантину через Covid-19, який все ще триває, багато споживачів проводять більше часу у своїх будинках, ніж будь-коли раніше.

Нова кампанія IKEA «Every Home Should Be a Haven» спирається на відчуття безпеки та комфорту, які представляє дім для багатьох людей. Платформа, створена в партнерстві з Mother, представляє затишну купу плюшевих ведмедиків, які виростають до величезних розмірів, щоб створити веселу та захищену резиденцію для своєї родини.

Brawny teddies transform a home in Ikea's delightful new spot | Ad Age

У цьому новому місці плюшеві ведмедики допомагають родині, яка повертається додому після напруженого дня, позбутися зовнішніх стресових факторів і проводити час разом. Охоплюючи затишну сторону життя, кампанія заохочує споживачів використовувати зручність IKEA, щоб створити приємну атмосферу для відпочинку.

Buff Teddy Bears Protect a Family's Home in Whimsical IKEA Ad

Притулок і затишок

Менеджер із маркетингових комунікацій IKEA у США Christine Whitehawk зазначає: «Дім розглядається як притулок від зовнішнього світу — чи є це місцем безпеки, втечі чи просто місцем, де хтось може бути собою».

Щодо того, чому плюшеві ведмедики були ідеальним аватаром для кампанії, Whitehawk пояснює: «Плюшевий ведмедик був ідеальним зображенням, що символізував захист, з відчуттям комфорту та безпеки, ці відчуття ведмедики надавали багатьом із нас, коли ми росли».

Whitehawk продовжує: «Однак у нашому фільмі плюшеві ведмедики мають серйозні м’язи, тому що ми хочемо показати, що IKEA — це бізнес, коли справа доходить до того, щоб допомогти кожному насолоджуватися безпечним, щасливим домом».

Це ще одна частина поштовху IKEA до оптимізації зв’язку бренду з внутрішнім життям людей, наголошуючи при цьому на особистому залученні завдяки цифровим технологіям. Платформі включатиме різноманітні ролики на телебаченні, цифрових і соціальних мережах.

Джерело


Читайте також:

Підкидні маски та цукерки з броколі: гелловінські кампанії з добірки Cannes Lions

Кури стали фотографами в новій кампанії Vital Farms

Теги: брендкреативреклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.