• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Платформа Signal насміхається з персоналізованої реклами

24 Травня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Новий онлайн-інструмент під назвою Make Me a Target пропонує людям покепкувати з персоналізованої реклами. Створила його платформа Signal спільно з агенцією Technology, Humans and Taste (THAT) і некомерційною організацією Accountable Tech, яка закликає до заборони збирання інформації з рекламною метою. Make Me a Target є своєрідним генератором персоналізованої реклами. Він демонструє, як особисті дані, зібрані Facebook, використовуються для гіперперсоналізації.

Спробувати його можна ось тут: targetmyself.com. Цей вебсайт має на меті познайомити користувачів із численними моторошними, але цілком реальними можливостями Facebook. Відвідувач сайту може разом зі штучним інтелектом персоналізувати рекламний ролик для себе чи для когось іншого. Для цього треба вказати (чи вигадати) ряд даних, які Facebook збирає про кожного свого користувача: ім’я, місцезнаходження, професія, доходи, конкретні зацікавлення тощо. Після цього онлайн-інструмент Make Me a Target генерує рекламний ролик для конкретної людини.

Результат виглядає водночас і сміховинно, і дуже схоже на ту рекламу, яку зараз можна регулярно побачити у стрічці Instagram. Кожен із цих згенерованих роликів намагається продати одні й ті самі штани.

Мета кампанії полягає в тому, що люди будуть генерувати та поширювати в соцмережах якомога абсурдніші «персоналізовані» ролики. А в ході використання цього онлайн-інструмента вони добре затямлять, як великі технологічні компанії на кшталт Facebook відстежують користувачів, класифікують їх та маніпулюють ними, щоб примножити свої прибутки.

Signal та Facebook: суперечка триває

Створенню цього сайту передувала рекламна кампанія Signal, яку було заборонено в Instagram.

Платформа Signal пояснює: «Ми створили багатоваріантну націлену рекламу, покликану показати особисті дані, які Facebook збирає та продає. Вона просто показувала дещо з цієї зібраної інформації. Facebook така ідея не сподобалася».

Як стверджує команда Signal, багато таких неетичних практик сходять з рук великим компаніям, оскільки реальний обсяг зібраних даних лишається переважно невидимим. Ми бачимо лише фрагменти цих даних в персоналізованій рекламі, яку нам показують. Але якщо перекласти весь обсяг зібраної особистої інформації у зрозумілий аналог з реального світу, користувачам стане очевидно, що такий нагляд є неприпустимим.

Джерело 1, 2

Теги: діджиталрекламасоціальні мережітехнології

РЕКОМЕНДОВАНО

М'язи

Алгоритми соцмереж vs. людський мозок: хто кого переграє?

15 Липня, 2025
Відео

«Uklon за будь-який рух»: нова іміджева кампанія за участі «Курган & Agregat» про рух у кожному моменті

5 Серпня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.