Planned Parenthood: каждый нью-йоркец имеет право на безопасный f*ck

Организация Planned Parenthood вместе с агентством BBH NY выступают за защиту прав молодежи Нью-Йорка на секс с теми, кого бы они захотели – «Protect our right to safely f*ck».

Организация Planned Parenthood вместе с агентством BBH NY выступают за защиту прав молодежи Нью-Йорка на секс с теми, кого бы они захотели – «Protect our right to safely f*ck».

Эта кампания использует откровенные заявления и разнообразный актерский состав, чтобы привлечь внимание более молодой аудитории с целью повысить осведомленность о работе организации в Нью-Йорке. Эта «сексуально направленная» кампания поощряет все возможные страсти жителей Нью-Йорка к городу и друг к другу, и поэтому хочет помочь жителям Нью-Йорка защитить себя и жить здоровой и полноценной жизнью.

BBH NY создала интегрированную кампанию, которая охватывает онлайн-видео, социальный контент, цифровую рекламу, печатные объявления, розничные партнерские отношения и широкий ассортимент фирменных товаров. Чего стоят одни футболки и сумки с такими провокационными и бунтарскими названиями: «F*ck anyone with a designer handbag».

Теперь в Нью-Йорке каждый может увидеть подобный посыл в метро, на витринах магазинов. Также было выпущено много BTL-рекламных товаров: подставки под пивные кружки в барах, бесплатные презервативы и наклейки и другие.

Диана Мехедок

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...