Planned Parenthood: каждый нью-йоркец имеет право на безопасный f*ck

Организация Planned Parenthood вместе с агентством BBH NY выступают за защиту прав молодежи Нью-Йорка на секс с теми, кого бы они захотели – «Protect our right to safely f*ck».

Организация Planned Parenthood вместе с агентством BBH NY выступают за защиту прав молодежи Нью-Йорка на секс с теми, кого бы они захотели – «Protect our right to safely f*ck».

Эта кампания использует откровенные заявления и разнообразный актерский состав, чтобы привлечь внимание более молодой аудитории с целью повысить осведомленность о работе организации в Нью-Йорке. Эта «сексуально направленная» кампания поощряет все возможные страсти жителей Нью-Йорка к городу и друг к другу, и поэтому хочет помочь жителям Нью-Йорка защитить себя и жить здоровой и полноценной жизнью.

BBH NY создала интегрированную кампанию, которая охватывает онлайн-видео, социальный контент, цифровую рекламу, печатные объявления, розничные партнерские отношения и широкий ассортимент фирменных товаров. Чего стоят одни футболки и сумки с такими провокационными и бунтарскими названиями: «F*ck anyone with a designer handbag».

Теперь в Нью-Йорке каждый может увидеть подобный посыл в метро, на витринах магазинов. Также было выпущено много BTL-рекламных товаров: подставки под пивные кружки в барах, бесплатные презервативы и наклейки и другие.

Диана Мехедок

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Вікторія Дідух, керівниця event-команди ЕРАМ, ділиться напрацюваннями, які івенти можна і треба проводити всередині компаній, з якими викликами зіштовхнулася команда ...

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Агенція Buzzfactory Ukraine опублікувала дослідження глобальних трендів в області маркетингу впливу під час кризи, яку викликала епідемія COVID-19. Під час ...

КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020

КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020

Нова айдентика реалізована у вигляді графічних елементів, що символізують універсальні потреби та цінності людей. Таким чином розкривається цьогорічна тема КиївПрайду: ...

Литовські дизайнери переносять демонстрацію одягу в ресторани

Литовські дизайнери переносять демонстрацію одягу в ресторани

В Литві чимало закладів перетворилося на ресторани з манекенами. Участь у проєкті взяли 19 магазинів та кількадесят ресторанів і кафе району Старе місто.

#Замаскуйтунелі: Havas Creative Group Ukraine нагадали, як правильно носити захисні маски

#Замаскуйтунелі: Havas Creative Group Ukraine нагадали, як правильно носити захисні маски

11 травня в Україні було оголошено пом’якшення умов карантину. Але це ще не привід забувати про захисні маски — чи ...

XIII рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2019 рік

МАМІ щорічно формує Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів, починаючи з 2008 року. Як і завжди, дослідження ґрунтуються на анкетах ...