Пиво с карамельной душой

Carlsberg Ukraine и THINKMcCANN сняли ролик об удивительном пиве с мягким сердцем и карамельной душой.

 Когда солнце начинает движение навстречу горизонту, а все ту-ду-листы, конференц-коллы и бизнес-ланчи завершены, наступает совсем иное время.

Время развязывать галстуки и закатывать рукава. Время разговоров по душам, а не смартфонам. Время близких друзей, уютных встреч и приятных удивлений, одним из которых в этом сезоне станет «Балтика Мягкое Полутемное».

Новинка от Carlsberg – второе по счету пиво в линейке «Балтика Мягкое». Это полутемное пиво, во вкусе которого раскрывается удивительная мягкость и питкость, разрушающие стереотип «темное пиво обязательно должно быть крепким».

Отсюда и идея о приятных сюрпризах, ставшая основой нового ролика Carlsberg Ukraine и THINKMcCANN. Сюрпризах, которые особенно хорошо сочетаются с долгожданными летними вечерами и закатами.

Команда:

Клиент Carlsberg Ukraine

Ирина Качура – вице-президент по маркетингу

Дмитрий Пилипенко – директор по маркетингу

Оксана Ленинг – бренд-менеджер

Ирина Крайчик – специалист ТМ

Агентство THINKMcCANN

Евгений Каминский – креативный директор

Екатерина Соколюк – директор по стратегическому планированию

Елена Гнучева – руководитель творческой группы

Игорь Кузибеков – арт-директор

Виктория Никоненко – арт-директор

Ольга Кутузова – ассоциированный директор по обслуживанию клиентов

Алена Ткачук – старший аккаунт-менеджер

Студия PRONTO FILM

Simas Lindesis– Director

Евгений Губренко, Simas Lindesis – оператор

Олег Бобало – 1AD

Анна Калашник – Executive Producer

Алексей Слободской – Line Producer

Анастасия Михальчук – Assistant Producer

Саша Дробот – художник-постановщик

Алеся Ютина – стилист

Постпродакшн CoffeePost

Денис Захаров – монтаж

Евгений Бедненко – композитор

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...