Пиво для фанатов рок-музыки или «Угадай мелодию» по-японски

Вот уже более 50-ти лет многие рок-группы отправляются в тур по странам Дальнего Востока. И некоторым из них удается успешно «прогреметь на всю Японию», прежде чем слава таки настигает их в родной стране. Этому-то феномену и посвящена рекламная кампания, приуроченная к выпуску крафтового пива SingleCut Beersmiths в Японии.

Кампания под слоганом «Прославились в Японии» («Big in Japan») напоминает о нескольких известных песнях, которые стали классикой рока, и сделали именно это. Прежде, чем их создатели стали знамениты на Западе, они уже прославились в Японии.

Банки с пивом SingleCut превратились в своего рода игру «Угадай мелодию». Были созданы несколько художественных QR-кодов, которые содержат визуальные подсказки, указывающие на ту или иную песню. Проверить, угадал или нет, можно просканировав этот код, и таким образом перейдя на соответствующую песню на Spotify.

Рич Бусета, основатель пивоварни SingleCut, заметил: «Креативная игровая культура Японии давно находит успех по всему миру. Поэтому мы и решили превратить нашу кампанию в небольшую игру. А зная, как популярны QR-коды в Японии, мы не могли не задействовать их».

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...